PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
welke browser?Conscience NL schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:21:
Ik heb eergister het font Lucida Grande geïnstalleerd. Sindsdien merk ik dat op een aantal sites, waaronder Facebook, het lettertype van bijv. berichten veranderd is in dit font. Hoe kan ik dit 'ongedaan' maken?
in ff staat het onder: tools->options
ora et labora
Chrome, maar daar zie ik niks merkwaardig. Eigenlijk zoals ik het altijd heb staan:mrc4nl schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:25:
[...]
welke browser?
in ff staat het onder: tools->options
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Conscience NL op 04-03-2012 20:28 ]
misschien zijn er addons die je kunnen helpen.
het kan zijn dat sommige websites bijv lucia in de css hebben, maar omdat jou pc die eerst niet had een ander lettertype liet zien.
het kan zijn dat sommige websites bijv lucia in de css hebben, maar omdat jou pc die eerst niet had een ander lettertype liet zien.
ora et labora
Facebook heeft de volgende regel css voor zijn body tag:
Edit:
Misschien dat inderdaad een plugin bestaat, en anders is de enige mogelijkheid 'uninstall'.
Cascading Stylesheet:
Voorheen had jij geen lucida grande lettertype en ging het eerst volgende beschikbare gebruikt worden. Door het te installeren gaat facebook dit als voorkeur font gebruiken, aangezien het als eerste in de reeks staat.1
| font-family: "lucida grande",tahoma,verdana,arial,sans-serif; |
Edit:
Misschien dat inderdaad een plugin bestaat, en anders is de enige mogelijkheid 'uninstall'.
[ Voor 14% gewijzigd door kluyze op 04-03-2012 20:35 ]
mrc4nl schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:32:
misschien zijn er addons die je kunnen helpen.
Dat is het dan waarschijnlijk. Had inderdaad eerst beter naar de CSS kunnen kijken.kluyze schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:33:
Facebook heeft de volgende regel css voor zijn body tag:Cascading Stylesheet:Voorheen had jij geen lucida grande lettertype en ging het eerst volgende beschikbare gebruikt worden. Door het te installeren gaat facebook dit als voorkeur font gebruiken, aangezien het als eerste in de reeks staat.
1 font-family: "lucida grande",tahoma,verdana,arial,sans-serif;
Bedankt
Pagina: 1