Wifi werkt niet meer, wat zou het kunnen zijn?

Pagina: 1
Acties:

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Zonet kom ik terug van een weekendje weg. In het hotel had ik veel problemen met het gebruiken van de wifi verbinding met mijn iPhone. Nu ik thuis ben blijk ik ook mijn eigen netwerk niet meer te kunnen gebruiken op mn telefoon.

-Internetverbinding werkt gewoon (de bedrade verbinding werkt prima);
-Ik heb zowel de modem als de router gereset zonder succes;
-De iPhone ge-re-springed (is dat een woord)?.

Ik zie wel dat ik bereik heb op mn iPhone, hij doet ook net alsof er gewoon verbinding is, alleen zodra ik probeer te browsen staat er dat er geen internetverbinding actief is.

Wat zou ik kunnen proberen?

PS weet niet helemaal of dit een iphone-probleem is of een netwerkprobleem..

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-02 20:47

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

En het krijgen van een nieuw IP-adres via de DHCP van je modem/router? Wat gebeurt er dan?

Edit: Het is niet zo te beoordelen, maar het lijkt er in de eerste instantie gewoon erg op dat de netwerkinstellingen van het hotel nog zijn vastgehouden.

[ Voor 46% gewijzigd door Bastiaan op 04-03-2012 17:59 ]

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-02 21:38

3DDude

I void warranty's

Iphone probleem, je gaf zelf al aan dat je bij het hotel ook geen of een slechte verbinding had.

Dus ik zou het daarin zoeken: werkt een laptop met wifi op jouw draadloos wel ? Dan weet je genoeg lijkt me.

Ik zou nagaan of er garantie op de iphone zit en hem laten maken???

Be nice, You Assholes :)

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-02 20:47

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Direct uitgaan van een hardwarematig defect is wel wat voorbarig, vooralsnog :)

• tbenschop2
Bedankt voor de snelle reacties.

Ik bedacht me opeens dat ik nog een oude Nokia telefoon had die ook wifi kan ontvangen. Hiermee kwam ik wel op nu.nl. Het lag dus aan de iPhone!
Ik heb hem inmiddels uit en aan gedaan (dacht dat respringen hetzelfde effect gaf), en nu doet ie het weer.

Excuses voor het snelle vragen om hulp, zat gewoon te balen dat het niet gewoon werkte. Maar nu opgelost dus!!

• tbenschop2
PS mis ik iets of kan ik niet meer editten? Wilde in mijn topicstart aangeven dat het " probleem" verholpen is maar kan nergens (meer) een edit knop ontdekken!
Pagina: 1