Hallo, ik hoop dat ik dit topic in het goede forum heb geplaatst. Mijn probleem is het volgende: in een keer kunnen mijn laptop en mijn playstation 3 geen draadloze verbinding meer maken met mijn netwerk. Het rare is dat de laptop van mijn moeder wel gewoon verbinding kan maken. Wel kan ik met de playstion en laptop verbinding maken met kabel, mar dit is vanzelfsprekend niet echt handig als je lekker op de bank wilt zitten. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en alvast bedankt!
Eerst alles een resetten lijkt me een optie die ook met google te vinden zou zijn geweest. Daarna: laatste drivers, router opnieuw instellen, of andere eerste stappen die je uit kunt voeren.
Trouwens, dit is een beter subforum: Netwerken
Trouwens, dit is een beter subforum: Netwerken
Je hebt speciaal een account aangemaakt op tweakers om technische ondersteuning te vragen?
Wat heb je zelf allemaal ondernomen om tot een diagnose te komen?
Wat heb je zelf allemaal ondernomen om tot een diagnose te komen?
Als eerste wanneer je nieuw bent op Tweakers lijkt het mij verstandig eens Het algemeen beleid #topicplaatsen door te gaan lezen. Let erop dat Tweakers geen helpdesk is en er eerst eigen inzet verwacht word alvorens een topic te gaan openen met vragen die al vele malen beantwoord zijn. Ook zit er niet voor niks een zoekfunctie ingebouwd waarmee je vast en zeker een antwoord vind op je vraag/probleem.