• Belovedmonster
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-01 22:49
Is het mogelijk om een HDD recorder als backup station te gebruiken in een thuisnetwerk. Het liefst draadloos natuurlijk! Ik vind het namelijk een beetje onzin dat je naast een HDD recorder ook nog een keer een netwerk hardeschijf zou moeten aanschaffen. In feite is het alletwee toch gewoon een grote harde schijf?

• MartinBerserk
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-02 14:40
Belovedmonster schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:51:
Is het mogelijk om een HDD recorder als backup station te gebruiken in een thuisnetwerk. Het liefst draadloos natuurlijk! Ik vind het namelijk een beetje onzin dat je naast een HDD recorder ook nog een keer een netwerk hardeschijf zou moeten aanschaffen. In feite is het alletwee toch gewoon een grote harde schijf?
Ligt nogal aan het merk/type of het kan, maar ik gebruik mijn Humax 5050C ook als backupmedium voor foto's (alleen wel met ftp (WinSCP), niet echt een netwerkschijf/share dus. En is niet draadloos.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:17

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Voor de topicstarter: Nu drop je eigenlijk alleen een vraag in een topic zonder netjes een goede topicstart te maken. Ik wil je vragen nogmaals te beginnen door eerst de Quickstart te gebruiken uit Het algemeen beleid . Je zult zien dat er dan ook meer respons komt.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.