Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Op dit moment ben ik ~1 jaar werkzaam als functioneel SAP CRM beheerder bij een grote internationale werkgever waar ik (te)veel voor moet reizen, ongeveer 3 uur per dag. De laatste tijd heb ik er veel over nagedacht, maar de beslissing is genomen; ik ga op zoek naar een andere baan.

Wellicht dat jullie mij kunnen helpen bij het maken van deze keuze. Mijn wensen voor deze nieuwe baan zijn:

- ICT (vooropleiding Bedrijfskundige Informatica) gerelateerd
- HBO niveau
- Weinig reizen
- Omgeving 's-Hertogenbosch
- Overheid?

Naar aanleiding van deze vraag ben ik erg benieuwd naar jullie suggesties!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Misschien handig als je je woonplaats erbij zet? dat maakt nogal wat uit, als je in de randstad woont is er genoeg te vinden met weinig/geen reistijd. Woon je ergens in een uithoek dan zal dat wat lastiger worden.

Is het overigens geen idee te kijken naar mogelijkheden van flex/thuiswerken met je huidige werkgever?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie http://tweakers.net/jobs/ en andere vacature-sites. Wat voor suggesties verwacht je eigenlijk, specifieke vacatures? Dat is namelijk toch echt aan jezelf :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

No offence, maar dit zijn geen eisen voor een baan in mijn ogen. Je wilt een HBO IT-baan waar je weinig hoeft te reizen? Die zijn er honderden. Maak eens een overzicht van wat voor werkzaamheden en verantwoordelijkheden je zoekt in een nieuwe functie. Waar je goed in bent, wat je leuk vindt en andersom.

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-11 14:39

Brons

Fail!

Carriereadvies (over werkgevers, functies, sectoren, etc) vragen kan op dit forum.

Op deze manier lijkt het er echter meer op dat je vacatures of headhunters zoekt. Ik sluit daarom het topic. Als je wil kan je altijd je CV uploaden of vacatures zoeken op http://tweakers.net/jobs/.

Dit topic is gesloten.