Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Ipod classic kenners,

Ik heb een vraag.
Sinds kort heb ik een ipod classic. En ik ben daar super blij mee, wat een fijn apparaat!!
Maar nu stuit ik op een probleem. Mijn harde schijf van mijn computer zit vol, ik kan er geen cd's meer opzetten, maar mijn ipod is nog lang niet vol en ik heb nog genoeg cd's om er op te zetten. Toen had ik bedacht om de cd's die al op mij ipod staan te verwijderen van mijn computer, zodat ik er andere cd's op kan zetten. Maar wat er nu gebeurt is dat als ik mijn ipod ga synchroniseren met mijn computer, hij de verwijderde cd's ook van mijn ipod afhaalt!!!!! Dat was nou weer net niet de bedoeling!!!
Is het mogelijk om wat er op mijn ipod staat en niet meer op mijn computer, toch op mijn ipod te behouden??
Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen!
Mvgr,
Nanda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Als je de muziek gewoon verwijdert via je verkenner/finder en wel in de bibliotheek van iTunes laat staan zouden ze niet van je iPod verwijderd moeten worden. Ik gok dan ook dat je de albums via iTunes hebt verwijderd?

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 12:08
Dat bedoelt hij volgens mij niet, the-body

Je kunt het voorkomen door de automatische sync uit te schakelen. Dat maakt namelijk een 1 op 1 kopie van je library zoals die op je computer staat (correct me if I'm wrong; het is al tijden geleden dat ik muziek op m'n ipod heb gezet). Alles wat niet overeenkomt, verwijdert het apparaat weer

Met de autosync uit kun je gewoon handmatig mapjes slepen naar je ipod. Voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:45
Je hebt wel die cd's ergens anders in back up staan? Want het is erg omslachtig om ze van je iPod weer op een computer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Ik heb de titel aangepast naar het meer beschrijvende "iPod classic synchroniseren en daarna muziek verwijderen". Probeer in het vervolg een goede titel te kiezen, dan vinden meer mensen je topic en krijg je hopelijk (sneller) een goede oplossing.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."