Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

kpn ipb gratis wifi hotspots

Pagina: 1
Acties:

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11 15:56
ik kan het grote ipb topic niet vinden dus vandaar dit nieuwe topic.

hoe zet je in godsnaam die wifi hotspots aan?
die csc.maranello.planet.nl site is zo traag als dikke stront en elke klik duurt 2 minuten voor de pagina laadt :( en op kpn.com saat alleen maar geneuzel over iphone's :(

ook staat er dit:
KPN Internetklanten kunnen de gebruikersnaam voor KPN HotSpots terugvinden via MijnKPN. Voorwaarde is dat de optie is aangezet:

Methode 1) Ga naar www.kpn.com, log in op mijnKPN - klik op mijn gegevens - en klik daarna op Wachtwoorden. Onder wachtwoorden staat de gebruikersnaam.

Methode 2) Ga naar www.kpn.com, log in op mijnKPN - Klik rechts mijn gegevens - je ziet links een blok met mijn gegevens, klik op: Bekijk mijn Gegevens. Onder wachtwoorden staat de gebruikersnaam.
maar dus niet over hoe je het dan moet aanzetten :(

HTPC, Speeldoos | PVoutput

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
klantenservice bellen, 0900-0244, en daar doorgeven

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• markje163
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 18:32
tip33: Probeer het morgenochtend nog eens. Bel daarna de klantenservice zoals ASNNetworks hierboven ook al aangeeft.

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11 15:56
hmm.. ik vlieg morgenochtend naar thailand.
kweenie of ik tijd en zin heb om een half uur aan de telefoon te hangen om op schiphol een beetje te kunnen internetten.

wat een gedoe zeg.. waarom zetten ze het gewoon niet aan als het in je abonnement zit.

anyways, bedankt voor de tips en het lezen van mijn rant ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Webjunkie op 03-03-2012 00:52 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

• markje163
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 18:32
Sorry kerel..... Dan had je gewoon eerder contact met KPN moeten opnemen. Veel plezier in de jungle daar :-)