Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Ik had al langer het vermoeden, maar weet het nu zeker: mijn agenda wordt automatisch leeg gemaakt zodra we 2 maanden 2,5 week verder zijn. Dus op dit moment is alles t/m januari half februari 2012 leeg...

Ik gebruik Google Calendar, en daarin staat alles uiteraard nog wel, maar op mijn tel wordt alles verwijdert.

Zoals ik al zei had ik al langer het vermoeden, omdat november en december 2011 ook leeg waren, en sowieso nooit iets uit 2008 of 2009 in de agenda verscheen. Maar omdat ik wat problemen met mijn agenda (in Google en Outlook) heb gehad, wist ik niet zeker waar de oorzaak lag.
Nu weet ik 100% zeker dat ik in januari afspraken had staan die ook op mijn tel goed weergegeven werden. Sterker nog, ik weet 100% zeker dat ik op mijn tel in januari afspraken heb ingevoerd.

En nu is januari dus op eens leeg.

Zijn er meer mensen met dit probleem hier? En heeft iemand een oplossing?

Via Google kom ik alleen tegen dat het probleem willekeurig optreed, maar ik kan nergens een oplossing vinden. Bij sommige gebruikers worden de afspraken zelfs al na 2 weken gewist 8)7

Tel: HTC Titan.

Verwijderd

Hoe lang bewaar je je email voor die account? (zie de account settings)

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:00

neevedr

Dat was ik niet!

Volgens mij is dit standaard gedrag om je telefoongeheugen niet overbodig met oude afspraken te vullen.

• WingsOfFury
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 09:26:
Hoe lang bewaar je je email voor die account? (zie de account settings)
Niet, is uitsluitend een agenda account.
neevedr schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:19:
Volgens mij is dit standaard gedrag om je telefoongeheugen niet overbodig met oude afspraken te vullen.
Had ik zelf ook bedacht, maar is natuurlijk schandalig om door het systeem zelf te laten kiezen. Daarnaast ook op de tijd maar op 2-2,5 week te zetten.
En anderen hebben er geen last van, zag ik via Google. Dus het is niet bij iedereen op deze manier.

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-10 09:16
Kan het gewoon een X-aantal afspraken zijn? De mijne loopt terug tot begin december. Heb me er eigenlijk nooit aan kunnen ergeren. Dat maakt het voor jou persoonlijk niet minder vervelend, maar betekend wel dat er voor sommigen juist de goede keuze gemaakt is.

• WingsOfFury
cPT.cAPSLOCK schreef op zondag 04 maart 2012 @ 21:18:
Kan het gewoon een X-aantal afspraken zijn? De mijne loopt terug tot begin december. Heb me er eigenlijk nooit aan kunnen ergeren. Dat maakt het voor jou persoonlijk niet minder vervelend, maar betekend wel dat er voor sommigen juist de goede keuze gemaakt is.
Ja, dat is natuurlijk het meest logische, dat hij een X aantal onthoud. Maar dan nog, dit aantal staat dan wel heel laag, op 50 ofzo 8)7

Een tijdje terug zei iemand in het OS topic dat hij alleen zijn agenda op zijn tel gebruikt, en niet ook nog een op de pc of internet, dus die persoon zal helemaal veel problemen hebben hiermee.

Daarnaast, wat kost een afspraak nou aan opslag? Nog geen KB, lijkt me. Dus 1000 afspraken is 1 MB van de 16 GB die ik heb.

Ik vind het hele metro gebeuren leuk, de meeste keuzes van MS kan ik begrijpen en veel problemen die anderen weer hebben interesseren mij totaal niet (geluidsprofielen bijvoorbeeld), maar een agenda is wel iets belangrijker dan dat, en ik vind het dan ook zeer kwalijk dat MS ervoor kiest om de informatie van gebruikers te verwijderen.

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:08
@WingsOfFury

je zou contact op kunnen nemen met Microsoft hierover.
Misschien dat zei een oplossing hebben of een uitleg hierover.
http://www.microsoft.com/...-NL/howto/contact-us.aspx

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:46
Het is me eigenlijk nog nooit opgevallen maar nu je het zegt..

Er staat bij mij geen enkele afspraak meer in van meer als 3 maanden oud. Wel erg vreemd dat de periode dat de afspraken bewaard worden op de telefoon zoveel verschillen. Ik gebruik de kalender die gekoppeld is aan mijn live account overigens.

• WingsOfFury
XNL073 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:17:
@WingsOfFury

je zou contact op kunnen nemen met Microsoft hierover.
Misschien dat zei een oplossing hebben of een uitleg hierover.
http://www.microsoft.com/...-NL/howto/contact-us.aspx
Thanks, ga ik zeker even achteraan deze week!
Domino schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:44:
Het is me eigenlijk nog nooit opgevallen maar nu je het zegt..

Er staat bij mij geen enkele afspraak meer in van meer als 3 maanden oud. Wel erg vreemd dat de periode dat de afspraken bewaard worden op de telefoon zoveel verschillen. Ik gebruik de kalender die gekoppeld is aan mijn live account overigens.
Ik denk dat hij of een X aantal afspraken onthoud, of een X aantal MB's krijgt, maar dat zou dan wel héél laag liggen. Het aantal afspraken overigens ook, ik schat zo rond de 50, als ik mijn agenda bekijk.
Pagina: 1