Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

zeer vreem gedrag 2e scherm.

Pagina: 1
Acties:

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-11 23:42
beste tweakers,

ik werd sinds een week of 3 met een extern scherm op mijn xps17. werkt prima, in deze setup gebruik ik mijn externe scherm als main scherm en mijn xps17 scherm als 2e scherm. nu zat ik net een potje WoW te spelen en toen draaide het beeld op de laptop ineens een kwartslag (zoals met ALT+pijltjestoetsen). als ik het scherm afkoppel springt de laptop terug naar normale positie zoals het hoort. ik heb wat lopen googlen maar daar kwam ik niet veel verder.

dus bij deze: wie o wie heeft de oplossing?

groetjes!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Kan je dat niet gewoon instellen in de software dan? Dat je hem weer recht zet? Kan zijn dat een nvidia configuratie scherm of soortgelijke tool onthoudt wat de settings zijn bij een bepaald scherm. Als ik mijn laptop op een dock zet op het werk weet de software zelf hoe het scherm moet staan. Als ik hem op een ander dock zet herkent de software dat ook. Sluit het scherm eens aan en kijk of je ergens in de configuratie (nvidia control panel of CCC dus) of je het scherm terug kunt kantelen en kijk dan of het goed blijft gaan met afkoppelen en aansluiten.

Desktop | Server | Laptop

• jessy100
Rupie schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 22:42:
Kan je dat niet gewoon instellen in de software dan? Dat je hem weer recht zet? Kan zijn dat een nvidia configuratie scherm of soortgelijke tool onthoudt wat de settings zijn bij een bepaald scherm. Als ik mijn laptop op een dock zet op het werk weet de software zelf hoe het scherm moet staan. Als ik hem op een ander dock zet herkent de software dat ook. Sluit het scherm eens aan en kijk of je ergens in de configuratie (nvidia control panel of CCC dus) of je het scherm terug kunt kantelen en kijk dan of het goed blijft gaan met afkoppelen en aansluiten.
ah dat was ik vergeten te zeggen, als ik handmatig het scherm normaal zet gaat deze in een aantal minuten weer terug naar de verkeerde positie

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 10:27

Eguna

AMD is liev

Het kan niet anders dan dat het stiekem een keybind is waar nvidia control panel naar luistert. er zijn control+alt+key combinaties al kan ik even snel niet vinden wat ze allemaal precies doen; mijn voorstel is zet WoW aan, kijk vanaf een afstandje (niet de computer bedienen) en het moet haast onmogelijk zijn dat het scherm toch plots gaat kantelen.

My life for hire!

• jessy100
Eguna schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 00:33:
Het kan niet anders dan dat het stiekem een keybind is waar nvidia control panel naar luistert. er zijn control+alt+key combinaties al kan ik even snel niet vinden wat ze allemaal precies doen; mijn voorstel is zet WoW aan, kijk vanaf een afstandje (niet de computer bedienen) en het moet haast onmogelijk zijn dat het scherm toch plots gaat kantelen.
de pc een uurtje laten staan, en toen deed hij het niet meer. moet ik toch perongeluk de hotkey (meerdere malen) ingedrukt hebben.

bedankt allen