Toon posts:

[Windows 7] BSOD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,

Heb mijn nieuwe PC ongeveer 2 maand en vandaag uit het niets BSOD.. Ik was gewoon aan het internetten en er stond een game open. Ik gebruik Windows Home Premium 64 bit, nieuwste drivers gpu. Heb de dump file zelf al eens gecontroleerd met WhoCrashed, Bluescreeviewer, windbg, ... maar ik heb er niet zoveel verstand van.

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
caused by ntoskrnl.exe
Dit lijkt me toch wel zeer algemeen?

Dumpfile maar is geupload: http://www.2shared.com/file/XxXWPfdA/030212-10046-01.html
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Als het eenmalig is: niet te veel tijd aan besteden. Er kan altijd een keer een BSOD voorkomen. Ik ga pas op onderzoek uit als ik in een redelijk korte tijd meerdere BSOD's voorbij zie komen. De melding die jij krijgt heeft overigens meestal met een driver of met het geheugen te maken. Je kan voor de zekerheid het geheugen eens testen. Pas als het dus vaker gebeurd zou ik echt op onderzoek uit gaan.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:51

TheVMaster

Moderator WOS
Helemaal met Rupie eens.....overigens zou ik als ik er geen verstand van had er zelf nooit aandacht aan besteden. Om de vraag dan maar op GoT de dumpen vind ik overigens wel weer wat makkelijk....'t is hier nog steeds geen helpdesk volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zei dat ik er niet veel verstand van heb en zei toch dat ik zelf al moeite gedaan had. En er staan hier nog topics met BSOD dus waarom zou ik dan geen mogen aanmaken? Toch bedankt Rupie. Heb het geheugen getest en na 6u30 minuten 6 x pass en 0 errors.