Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opzoek naar de notebook Asus G74

Pagina: 1
Acties:

• xehbit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-10 22:50
Beste Tweakers,

Nadat ik me gister aan het wezenloos zoeken was naar de laptop Asus G74 kan ik deze nergens in geen enkele winkel meer vinden sinds 1 maart. Misschien dat dit topic hier niet thuis hoort maar het is het proberen zeker waard! Ik ben dus opzoek naar de Asus G74 maar in de pricewatch is de laptop verdwenen sinds 1 maart maar ook op hardware.info en andere sites zoals coolblue is deze ineens niet meer leverbaar. Wat is hiermee gebeurd? Is er nog een mogelijkheid om alsnog aan deze notebook te komen op korte termijn ?

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:54
Zie hem in NL ook zo snel niet staan maar als je hem even googled vind je nog genoeg (bijv amerikaanse) shops die hem kunnen leveren.

• xehbit
Ruudvanelk schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 20:36:
Zie hem in NL ook zo snel niet staan maar als je hem even googled vind je nog genoeg (bijv amerikaanse) shops die hem kunnen leveren.
Ik vindt het eigenlijk een beetje eng om iets vanuit het buitenland te bestellen. Hoe zit het met terug sturen voor reparatie etc?

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:54
Dragon707 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 20:40:
[...]

Ik vindt het eigenlijk een beetje eng om iets vanuit het buitenland te bestellen. Hoe zit het met terug sturen voor reparatie etc?
Garantie direct claimen bij de fabrikant?

• xehbit
Ondertussen heb ik de volgende webshop gevonden: http://www.mwave.com/mwav...p?px=FO&scriteria=BE01955

Heeft iemand hier ervaring mee met deze webwinkel ?

Verwijderd

Ik zie het inderdaad. Echt, WTF zijn ze daar aan het doen bij asus?

Nu zijn er genoeg alternatieven (M17x), als je de asus wilt kan je het beste wachten. Ik gok dat asus wacht tot ivy brigde. Als ik macrumors moet geloven is dat in begin april.
Pagina: 1