Problemen met Packard Bell Recovery

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-07 19:54
Ik heb een probleempje met mijn laptop;

Ik probeer om mijn windows 7 opnieuw te installeren via recovery management, maar dit houdt iedere keer op wanneer de voortgang bij systeem-update op 99% komt. Het is dus nog niet afgerond. Als ik daarna de laptop op start, staat hij eeuwig op 'setup is installing servers' o.i.d. Geen idee wat ik nu zou moeten doen. Ik heb tot nu toe steeds gekozen voor besturingssysteem herstellen en gebruiksgegevens behouden. Dit omdat er documenten op mijn C: schijf staan die ik absoluut niet kwijt wil. Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt.

PS: Mocht dit niet de juiste plek zijn, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

boot je laptop met een live ubuntu cd/usb stick, kopier je data naar een ander medium en draai de volledige recovery? mocht de recovery het dan niet doen gewoon installeren vanaf een windows 7 dvd.

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
dragon4ce schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 20:30:
boot je laptop met een live ubuntu cd/usb stick, kopier je data naar een ander medium en draai de volledige recovery? mocht de recovery het dan niet doen gewoon installeren vanaf een windows 7 dvd.
Bedankt, ik zal eens kijken. Geen idee wat het allemaal is, maar ik heb het een en ander opgezocht. Lijkt niet heel ingewikkeld te zijn. Lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:42
Meest makkelijker oplossing: HDD aan een ander systeem hangen, bestanden redden en een hele schone installatie doen.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
dragon4ce schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 20:30:
Het is gelukt op deze manier, dankje!