Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Win7 x64/ Android 2.3
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Een draadloos (kabel)modem, is idd geen optie, maar watt je gewoon kunt doen is een WLAN router kopen, die beveligen, en ipv centraal op jullie internetverbinding, dat ding gewoon op je netwerkkabel inpluggen. Aangezien jij de enige bent die het WLAN wachtwoord kent, kun je gewoon draadloos internetten - zelfs ook als je PC uit staat 
Zo dus:
Aangezien die routers gewoon allemaal DHCP doen, moet je je eigen WLAN router wel een beetje configgen dat ie een ander subnet pakt en een andere DHCP scope, maar da's niet zo heel lastig
Zo dus:
code:
1
| Kabelmodem --> interne router --> jouw WLAN router --> PC + telefoon |
Aangezien die routers gewoon allemaal DHCP doen, moet je je eigen WLAN router wel een beetje configgen dat ie een ander subnet pakt en een andere DHCP scope, maar da's niet zo heel lastig
[ Voor 34% gewijzigd door The Eagle op 02-03-2012 16:40 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)