Laat ik bij het begin beginnen
1 jaar geleden heb ik twee domeinen voor mijn verjaardag gekregen en deze toen in beheer genomen bij (hoster X) eigen account aangemaakt en domeinen vallen onder mijn beheer.
Nu 1 jaar later heb ik de domeinen niet actief gebruikt en niet meer nodig dus, nu vandaag krijg ik dus een factuur van (hoster X) of ik even 18,- euro wil betalen want ze hebben voor mij alles even 1 jaar verlengt geen geen waarschuwing gehad dus stil zwijgend verlengt.
Ik heb meerderen domeinen in mijn bezig bij verschillende hoster die gewoon domein opzeggen als je niks zelf verlengt.
Ik heb nu (hoster X) gebeld en met de mededeling ik niet gewenst ben van stil zwijgend verlengen en per direct de domeinen wil opzeggen en geen facturen meer wil ontvangen, deze kwamen ook als
Ik heb ook inmiddels een ticket aangemaakt bij HosterX en deze antwoord gewoon met:
Ik dacht dat stilzwijgend verlengen niet meer toegestaan was?
http://www.consuwijzer.nl..._stilzwijgende_verlenging
Consuwijzer zegt dit
1 jaar geleden heb ik twee domeinen voor mijn verjaardag gekregen en deze toen in beheer genomen bij (hoster X) eigen account aangemaakt en domeinen vallen onder mijn beheer.
Nu 1 jaar later heb ik de domeinen niet actief gebruikt en niet meer nodig dus, nu vandaag krijg ik dus een factuur van (hoster X) of ik even 18,- euro wil betalen want ze hebben voor mij alles even 1 jaar verlengt geen geen waarschuwing gehad dus stil zwijgend verlengt.
Ik heb meerderen domeinen in mijn bezig bij verschillende hoster die gewoon domein opzeggen als je niks zelf verlengt.
Ik heb nu (hoster X) gebeld en met de mededeling ik niet gewenst ben van stil zwijgend verlengen en per direct de domeinen wil opzeggen en geen facturen meer wil ontvangen, deze kwamen ook als
Ik heb nooit zelf wat besteld dus ze hebben ook geen enkele bank/paypal/CC gegevens van mij.Geachte Dennis,
Onlangs heeft u bijgaande bestelling bij ons gedaan. Conform onze voorwaarden is geprobeerd het bedrag automatisch te incasseren. Echter, onze pogingen om te incasseren van uw rekening zijn mislukt.
Dit kan meerdere oorzaken hebben. Bijvoorbeeld: verkeerd ingevoerde gegevens of onvoldoende banksaldo. Het meest voorkomend probleem is een verkeerde naam/rekeningnummer-combinatie, bijvoorbeeld omdat de bank niet bekend is met de (bedrijfs)naam die u heeft ingevuld.
Uw bank gaf ons de volgende reden:
Ongeldig bankrekeningnummer.
Ik heb ook inmiddels een ticket aangemaakt bij HosterX en deze antwoord gewoon met:
Met andere woorden eerste betalen dan kan je pas opzeggen.Het is jammer om te horen dat u een dienst bij ons op wilt zeggen.
Bij het bestellen of bij een Interne Push gaat u ermee akkoord dat de domeinnaam automatisch verlengd wordt tenzij u deze opzegt. Helaas kunnen wij de verlenging ook niet meer ongedaan maken.
Uit uw gegevens blijkt dat u de domeinnamen gehad heeft via een Interne Push. Dit wordt pas gedaan als beide partijen expliciet akkoord geven voor de overdracht. Op dat moment heeft u de verantwoordelijkheid opgenomen voor deze 2 domeinnamen.
U kunt de domeinnamen opzeggen via het controlepaneel, zodat deze verder niet meer verlengd worden.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, en ik wens u verder een prettige dag.
Ik dacht dat stilzwijgend verlengen niet meer toegestaan was?
http://www.consuwijzer.nl..._stilzwijgende_verlenging
Consuwijzer zegt dit
HosterX is niet de naam van de hoster in kwestie!Andere abonnementen, zoals; sportabonnement, abonnement op telecom- of sms-dienst, energiecontracten, onderhoudscontract op cv-ketel, abonnement op domeinnaam: Stilzwijgende verlenging is toegestaan. Maar alleen als het abonnement daarbij wordt omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. En u iedere maand kunt opzeggen. Een abonnement voor onbepaalde tijd heeft geen einddatum. En loopt door totdat u het zelf opzegt.
[ Voor 10% gewijzigd door 42dpi op 05-03-2012 11:48 ]
Si vis pacem, para bellum