Opladen lukt niet meer.. (MacBook Pro)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-10 13:08
Halo Tweakers!

Ik zit met een probleem. Sinds gisteren doet mijn Macbook Pro (early 2011, 13") al raar bij het opladen.
De stekker zit gewoon in het stopcontact, alleen valt deze soms uit op me macbook.
Het lijkt net alsof me macbook denkt dat ik de stekker er telkens uit trek oid. Aan/uit/aan/uit ...

Hieronder een filmpje.
http://screencast.com/t/oemVrf1PBwa

Soms gaat het wat sneller achter elkaar, maar soms ook heel snel..

Wat kan de oorzaak zijn?

Alvast bedankt,
Bjorn

CardMapr.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:43
Vocht? Stof?
Zoiets heb ik bij mijn telefoon gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Oplader en ingang zijn beide gewoon schoon. Zou niet weten hoe deze nat zou kunnen worden.
Sluit daarom beide opties uit.

CardMapr.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Even langs een APR en een andere lader proberen (of eentje lenen van een kennis natuurlijk). Indien dat niet helpt => garantie op MacBook

Kan bv. slecht contact in de kabel zijn, of gewoon een kapotte voeding.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-10 15:43
Precies. Als je in de buurt van Amsterdam woont, ga morgen eens langs de Genius Bar in de nieuwe Apple Store. Heb je meteen gezien hoe 'ie er nou precies uitziet, en je oplader doet het weer. Twee vliegen in een klap, toch?

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij de Geniusbar gaan ze eerst deze 9 stappen doorlopen met je: http://support.apple.com/kb/TS1713?viewlocale=nl_NL

Die kun je dus zelf al doen voordat je naar de APR of de langste Geniusbar van alle Apple Stores gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-10 20:01
Dit probleem wat jij hebt heb ik al 2 keer gehad, het is een slecht contact/kabelbreuk in de kabel rond de magsafeconnetor. Een beetje met de kabel spelen wil nog wel eens helpen voor een paar minuten. Maar op den duur gaat ie gewoon stuk. Heb 2 keer een nieuwe oplader gekregen bij een iCentre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Ik heb nu een oplader van me zus te leen. Werkt super.
Het is inderdaad de oplader die dus kapot is (gelukkig).

Wat moet ik nu doen met mijn kapotte oplader? Kan ik nog een nieuwe scoren ivm garantie of?
Waar moet ik dan zijn..

CardMapr.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Formeel heb je met een jaar garantie zeker nog recht op een nieuwe lader. Informeel mag je er van uitgaan dat een lader langer meegaat dan een jaar. Dus heb je ook informeel absoluut recht op een vervangend exemplaar. Ik zou dus de garantie zeker claimen bij de winkel waar je je MBP gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
DAzN schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 18:43:
Formeel heb je met een jaar garantie zeker nog recht op een nieuwe lader. Informeel mag je er van uitgaan dat een lader langer meegaat dan een jaar. Dus heb je ook informeel absoluut recht op een vervangend exemplaar. Ik zou dus de garantie zeker claimen bij de winkel waar je je MBP gekocht hebt.
Weet niet of Mediamarkt daar zo goed in is. Zal wel 'doorstuur' werk zijn..

CardMapr.nl

Pagina: 1