Toon posts:

hardnekkige kabels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De kabels die vanaf de voeding naar de cd-rom lopen zijn nauwelijks los te koppelen. Zie ik bijvoorbeeld een klein klik knopje over het hoofd?
Ik krijg het gevoel dat ik en mijn cd-rom etc door 3 muren achter mij heen vlieg als ik die kabel probeer los te krijgen. Of is dit wel de juiste manier ?

Verwijderd

Ja die molex stekkers moeten gewoon los te koppelen zijn. Er is geen clip haak of wat dan ook. Ik heb het een keer gehad met een zeer oude p60, wat bleek dat de molex was gaan smelten.... :? Ik snapte het ook niet allemaal bruin bubbelig plastic, maar hij werkte nog wel ... :)

Wat je zou kunnen doen is ff eruit wrikken en voordat je em er weerin stopt het plastic was afsnijden aan de zijkant, en mannetje / vrouwtje pinnetjes controleren op aanslag of dat ze te strak staan whatever... IS errug irritant als je vaak in je comp zit, en een beetje vaak je molex eruit haalt en er weer in stopt, succes ermee....

Verwijderd

Ik doe het altijd (lees: voorzichtig) met een combinatietang...

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 12:53

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Een kromme puntbektang krijgt de meest hardnekkige molex stekkers los. Bij mij althans en zonder schade.

Beetje voorzichtig wrikken en los is'tie.

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel