Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-03 14:09
Beste Tweakers,

Sinds een aantal weken ben ik in het bezit van een Logitech Bluetooth Audio Receiver, een apparaat dat me erg handig leek om mijn muziek door te streamen van mijn laptop, telefoon en tablet. Nu heb ik geen problemen met het streamen vanaf de laptop. Via mijn telefoon is het echter maar 1 x gelukt, en mijn tablet zelfs geen 1 x. De apparaten maken wel verbinding, maar het geluid komt niet door.

Ik las via verschillende reviews dat het zo makkelijk zou zijn om te installeren, maar tot dusver lukt het mij helaas niet. Heb ik een speciale app nodig hiervoor? Is er toevallig iemand met ervaring?

Extra info: Telefoon is een Samsung Galaxy Nexus (4.0) en tablet is Asus Transformer Prime (4.0).

[ Voor 5% gewijzigd door Edzeau op 02-03-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-04 10:19
Dit filmpje gezien? Wat lukt er niet, verbinden of muziek via dat apparaat? Is er in de music app geen optie"speel af via...."?
Misschien een andere muziek speler die a2dp in ieder geval a2dp ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:54
Is het niet een kwestie van dat connect knopje indrukken zodat het ledje knippert.
Hierna zou je hem moeten kunnen vinden op je mobiel als bluetooth apparaat (instellingen/ bluetooth-instellingen). Als het goed is kun je er dan mee verbinden.

Als je nu de naam van het apparaat aanklikt en blijft vasthouden (op je telefoon) kun je opties selecteren en dan kun je bij profielen kiezen als je telefoonaudio wilt gebruiken of media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-03 14:09
Heel erg bedankt voor jullie reacties. Op bijzondere wijze blijkt mijn tablet bij nog een poging, gewoon wel weer te doen nu. Hoe dit kan is mij een raadsel, heb meerdere pogingen gedaan met mijn tablet en telefoon. Morgen zal ik nog een keer mijn telefoon proberen.

Wat nu het probleem was, was dat het geluid niet doorgezonden werd, volgens mij. Het connecten is allemaal prima gegaan en mijn tablet/telefoon zagen de receiver wel, maar er kwam geen geluid uit de boxen. Blijft een raadsel dus.

Zijn hier toevallig apps voor waarmee je makkelijker/beter bluetooth en/of audio kan managen?

EDIT: En nu geeft mijn tablet de muziek weer niet door. Erg bijzonder dit. Geluid staat zeker wel aan, daar ligt het niet aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Edzeau op 03-03-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 616323

beste tweakers,

ik wil graag deze logitech bluetooth audio receiver kopen maar kan ik via dit apparaat ook spotify luisteren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:34
Ja, al je media audio gaat via de logitech adapter indien connected. Gebruik het zelf met play music , youtube, en diverse video players

Strava

Pagina: 1