Degelijkse webhostpartij voor vps/vds

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448680

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een degelijke webhostingpartij voor een website dat iets meer vraagt kwa hardware dan de doorsnee website.

De website verbruikt ongeveer 200gb traffic / maand en draait op Wordpress. Ervaring wijst uit dat Wordpress nogal is voor problemen kan zorgen (ik weet dat ik dit kan optimizen zowel serverside als backend, maar tot dusver mijn technische kennis). Sommige hosts pakken dit wel goed op, andere niet terwijl de VPS hardware hetzelfde was.

Mijn vraag is welke webhost jullie zouden aanraden voor een dergelijke site? Ik betaal nu 75 E / maand voor een VPS, ben wel bereid rond deze prijs te blijven. Support moet uitstekend zijn (iets waar vrijwel elk hostingbedrijf in te kort schiet blijkbaar).

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:44
Wat is de huidige CPU load bij je huidige leverancier ?
Weet je toevallig de server specificaties ?

Als ik 200GB even deel door 30 dan kom ik op 7 GB per dag, en dat is niet veel.
Draai zelf ook een site dat 2 GB verbruikt per dag (forum) en de load is gewoon nihiel/verwaarloosbaar.

Zit er een active database achter die statistieken logd enz ? Kun je daar wat meer over vertellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448680

Topicstarter
webgangster schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:29:
Wat is de huidige CPU load bij je huidige leverancier ?
Weet je toevallig de server specificaties ?

Als ik 200GB even deel door 30 dan kom ik op 7 GB per dag, en dat is niet veel.
Draai zelf ook een site dat 2 GB verbruikt per dag (forum) en de load is gewoon nihiel/verwaarloosbaar.

Zit er een active database achter die statistieken logd enz ? Kun je daar wat meer over vertellen ?
De vorige webhost waar de website draaide had ik een VPS. Hier werd de website offline gehaald omdat de website 40% load had over de hele VPS, dit schijnt blijkbaar erg veel te zijn. Ik kreeg te horen dat dit aan wordpress lag. Na wp super cache en allerlei andere tools te hebben geinstalleerd was dit nog steeds zo.
Server specs waren: 2 cores, 1280 ddr ram, centOS.

Nieuwe webhost gevonden, hier draait de website wel vlot (exact zelfde setup, niets veranderd). Probleem is hier dat ik 100gb limiet heb en daar dus ver overheen zit elke maand, en dit kost redelijk veel.

Vandaar dat ik wil overstappen naar professionelere hosting, eventueel dat ik iemand per maand betaal op alles na te kijken (omdat het meestal niet managed is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-04 23:35
kijk is bij fxw: http://www.fxw.nl/index.php/product-vps-dds
die hebbe aardig veel verschillende vpsen waar je uit kan kiezen. met genoeg gb die in maand tijd er door heen kan jagen.

zelf daar ook site draaidend gehad met meer als 200gb in de maand trok nooit problemen gehad.
en kwa onderhoud is alles voor je regeld