Toon posts:

Celly 400 hoger dan 500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Mijn celly wilt niet hoger dan 500.
Het systeem start boven de FBS 83 Mhz
niet meer op. De vcore heb ik verhoogd tot 2.1 v maar de temp loopt op tot 40 grd.
Ik heb er al een 92 mm fan (75 m3) boven gehangen, die nu de lucht boven de cpu naar buiten zuigt en een extra case fan. Zou ik misschien beter de lucht naar binnen laten blazen??? En waar kan ik de i/o voltage instellen. Kan het niet vinden in de bios.

boord abit be-6
video voodoo 3 166@188
cpu celly 400@500, koeling cpu is standaard

Tips gevraagd!!!

Verwijderd

Ik heb een dual Celly 366@550.
Ik heb 2 extra 8 cm fans geplaatst maar moet de gaten in de kast nog groter maken want ze verhinderen de airflow teveel. Verder heb ik 5 hd's en 2 CD spelers in mijn kast zitten.
Plus een GeForce en andere zooi. Het is een miditower omdat ik heem zeer vaak naar mensen toe sleep. De CPU's worden nu 52 graden en dat met 2 super duper coolers erop, maar ja daar heb je weinig aan als het in de kast 43 graden blijft.
Zelf als ik hem uit heb gezet blijft hij nog zeker een uur warmte uistralen.
Maar ondanks de grote hitte blijft hij stabiel.
Misschien moet je de AGP divider op 2/3 zetten?

Verwijderd

Topicstarter
weer iets mafs

In mijn bios staat de vcore op 2.2 v en als ik in w98se ff de boel ga monitoren dan staat ie weer op 2.0 v. hoe kan dat nou weer???

Mzl sjeiko

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
Ik heb nu een dual celly 400@582 en loopt als een trein. oke heb wel hele dikke koelers erop maar toch. Moet wel zeggen dat mijn vorige bordje (be6! ook niet goed in OC-en was met mijn pII 400) dus kan wel eens aan je bordje liggen. Probeer eens een ander bord (lenen van een andere tweaker met teveel geld ofzo :) )

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...