[PC][MMO] Realm of the Mad God

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben wel benieuwd of iemand dit speelt.
Zelf vind ik het een erg verslavend spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik heb het ff gespeeld en ik vond het best geinig. Je krijgt direct een minecraft / indygame gevoel echter heeft dit een RPG jasje. Misschien later nog eens spelen.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dit is wel een erg korte TS, het hoeft niet allemaal zo mooi en uitgebreid als bijv. het WoW topic maar we verwachten wel dat je in ieder geval met wat algemene info aan komt zetten.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Ik heb het net een uur gespeeld en het bevalt prima. Ga straks nog wat verder spelen.

Je begint met 1 character, en 1 class. Door meer te spelen kun je extra char slots unlocken en ook extra classes. Zijn iets van 13 classes totaal. Van Assassin tot Warrior en van Necromancer tot Wizard. Zeg maar alle "standaard" classes.

Het bijzondere is dat je maar 1 leven hebt. Als je dood gaat zul je opnieuw moeten beginnen. Let wel, als je bijv een extra class hebt unlocked, dan is dat gebonden aan je account. Ik heb na een uur spelen de wizard en de priest unlocked. Dus als ik nu dood zou gaan, dan kan ik een van de twee kiezen. Je hebt wel een vault, die is ook gebonden aan account dus de gear daarin blijft.

Het is een open wereld (ik speel op EU west) en je teamed automatisch als je in de buurt bent van andere spelers. Je krijgt dan exp voor kills van andere in de buurt. Je krijgt automatisch quests. Dmv een pijl weet je welke kant je om moet. Eenmaal genoeg quests gedaan ergens outside town, dan word je met zijn allen naar een eindboos geteleporteerd. En dat is een soort chaotische raid, 85 man vanalles en nog wat spammen op je scherm. Maar wel superveel experience. Oh ja, omdat je maar 1 leven hebt, gaan zeker aan het einde van de raid best wel veel mensen dood. Dus daardoor wordt het ook steeds moeilijker. Noodzaak is dus vooral niet doodgaan.

Check even je controls, je kunt autoattack aan zetten. Voor een ranged char is dit wel belangrijk, dan kun je focussen op het ontwijken van aanvallen.

Heb dus pas een uur gespeeld, maar zeker de moeite waard om eens te proberen. Het is gratis en je speelt het in je browser. http://www.realmofthemadgod.com/

edit: verhaal wat aangepast, snap het spel nu iets beter

[ Voor 14% gewijzigd door y0ukn0w op 03-03-2012 14:21 ]

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Hoe access ik mijn vault?

edit: heb al!

[ Voor 25% gewijzigd door Tripp op 04-03-2012 02:10 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit een tijdje geleden gespeeld (voordat het op steam was). Vind het een heel interessant spel en het is erg leuk om soms even tussendoor te spelen. Echter raakte ik er op een gegeven moment op uitgekeken omdat zelfs de innovaties in het spel (permadeath etc) begonnen te vervelen. Ook werd het probleem van de level trains gewoon irritant, was je lekker aan het spelen kwam er opeens een treintje van 30 mensen aan die alle mobs vernietigden, zo was er geen lol meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Realm of the mad god? Sheogorath?! Shivering Isles?!
Klinkt alsof het daarop gebaseerd is :?

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:09
Hoe krijg je gold zonder 5 USD te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

tumtum100 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:59:
Hoe krijg je gold zonder 5 USD te betalen?
"Realm Gold is a currency used to purchase non-essential items such as clothing and accessory dyes (and cloth patterns), pets, elixirs, and dungeon keys.

Each account starts with 100 gold for free (which is not renewed each time your character dies), you may purchase gold by standing on the gold coin icon located at each market place.
Additional Realm Gold may be purchased with Credit Card, Mobile, and Paypal payments."

Via de official FAQ.

Oftewel de enige manier om meer gold te krijgen is door te betalen.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zou er opzich wel meer informatie op willen zetten, hier ga ik me deze week wel even in verdiepen. :P
het is idd wel een beetje erg kort.

Als er iemand wil helpen is dat natuurlijk altijd welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:51

nimmer

hai :O

Ik speel het ook en ik moet zeggen, het is een verslavend spel :+

Belangrijkste tip: Lees de wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet zeggen dat ik er nog niet aan toe ben gekomen om een review van dit spel te schrijven.
Eerlijk gezecht ben ik ook wel aardig uitgespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Dit is best even vermakelijk, of het een spel voor lange duur voor mij is, nee, te weinig opties.
Maar om zo even snel een paar uurtje door te knallen is het zeker tof!
Ik ben vandaag wel weer een paar uurtjes online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ik heb ook voordat RotMG op steam kwam dit spel gespeeld en nu ook weer echter ... vind het maar niks.

Er zit geen diepgang in, geen variatie en het is enkel een grind om dood te gaan om opnieuw te grinden. :(

Ondanks dat het vermakelijk is voor 10-20 min en er zeker een verslavingsfactor is, mist het gewoon bovenstaande om lang leuk te zijn.

Ook de classes zijn allemaal bijna hetzelfde met een andere special die vaak niet zo "special" is. Allemaal bewegen ze en schieten ze.

Hopelijk komen voor dit spel nog updates om dit te verbeteren.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Moet zeggen, in eerste instantie dacht ik dat het snel zou gaan vervelen. Dit valt reuze mee, mits je een leuk team hebt!
Er blijft wel degelijk uitdaging inzitten, en vooral de God lands is erg vermakelijk met een groep.
Zit nu in een toffe guild, en speel elke dag toch wel een paar uurtjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit probleem had ik ook een beetje, ik heb dit topic gestart toen ik het wel leuk vond en dacht dat ik het lang ging spelen, maar na een aantal dagen dacht ik nee dit word hem toch niet.

het idee is leuk maar na een paar dagen denk ik dat de meeste spelers het wel gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ik heb een week of 3 echt volop gespeeld met een paar vrienden, gezellige guild erbij, dus ik ahd altijd wel wat te doen.
Maar sinds een paar weken speel ik het niet meer, aangezien m'n vrienden het oko niet meer spelen, en alleen is het weinig aan.
Jammer, het spel heeft namelijk zéker wel potentie!
Pagina: 1