Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Ik heb vandaag een aantal onderdelen binnen gekregen zoals te zien bij de gekoppelde producten. Dit samen met nog een reep 8 gb die ik niet in de pricewatch kan vinden. Wanneer ik de stroom nu aansluit en de pc aandruk gaan de lampjes aan, de casefans draaien en de cpu fan draait een kleine 1 seconde waarna hij stopt. De rest van de pc blijft wel 'werken' maar omdat ik bang ben hem te lang te laten draaien zonder fan zet ik hem gelijk weer uit. Het is overigens een stock cooler aangezien ik nog een bracket binnen moet krijgen voor mijn Mugen.. Heeft iemand een idee? Ja de fan zit op de juiste plek aangesloten.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Kijk even in je BIOS zou ik zeggen. Ik kan in mijn BIOS wat zaken instellen over het gedrag van de fan, wellicht dat het daar in zit. En dan kan je meteen zien wat de temps zijn en of hij wel aangaat als de temps iets oplopen. En dan hoef je natuurlijk niet te wachten tot je BIOS 95 graden aangeeft voor de cpu ;)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Topicstarter
Goh wist dat de upgrade al een hele stap was maar dat het bios dan ook gelijk 100 extra dingen kan..! Er was inderdaad een optie die de fan pas laat draaien wanneer deze te warm wordt.. maar durfde het niet aan te laten draaien zonder cpu fan maar dat kan best wel eventjes zo blijkt. Bedankt!

HOI.