Beste Tweakers,
Onlangs heb ik online bij een webwinkel een ski-jas gekocht die was afgeprijsd van 199,99 EUR voor 80,00 EUR (excl verzenden). Een dag later kreeg ik onderstaande een mail dat de jas niet meer op voorraad was.
Tot mijn grote verbazing zie ik de jas nu weer op de site staat. Niet voor de 80 EUR maar voor de 199,99 EUR. Waarschijnlijk is het dus een fout op de site geweest maar zijn ze hier niet eerlijk over geweest tegen mij.
Als ze netjes hadden gezegd dat het een fout op de site was geweest dan was er wat mij betreft geen probleem geweest, maar er is in dit geval gelogen zoals ik het nu kan constateren.
Ik wil contact opnemen met de firma en de jas alsnog voor de 80 EUR die in de koopovereenkomst stond kopen. Nu is mijn vraag sta ik in mijn recht?
Hieronder ook nog een tweetal screenshots van de prijsverandering:

Met vriendelijke groet,
Brm-G
Onlangs heb ik online bij een webwinkel een ski-jas gekocht die was afgeprijsd van 199,99 EUR voor 80,00 EUR (excl verzenden). Een dag later kreeg ik onderstaande een mail dat de jas niet meer op voorraad was.
Vervolgens heb ik geantwoord met de vraag of deze ook niet meer na te bestellen was en dat ze anders het geld maar gewoon terug moesten storten.Beste,
De Protest Backside Jacket (Medium) die je besteld hebt, is helaas niet meer
op voorraad.
Heb je nog interesse in een ander product of heb je liever je geld terug?
Indien je geld terug wenst, dan graag even Naam en rekening nr. meesturen
bij antwoorden op deze mail.
Hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
-
Vervolgens heb ik zonder verder antwoord mijn geld terug gekregen wat naar mijn idee inhoud dat deze ook niet meer te bestellen was.Naam,
Is deze niet meer door jullie te bestellen? Zo nee, dan kun je de € 85
overmaken naar rekening XXX ten name van naam te plaats
Naam
Tot mijn grote verbazing zie ik de jas nu weer op de site staat. Niet voor de 80 EUR maar voor de 199,99 EUR. Waarschijnlijk is het dus een fout op de site geweest maar zijn ze hier niet eerlijk over geweest tegen mij.
Als ze netjes hadden gezegd dat het een fout op de site was geweest dan was er wat mij betreft geen probleem geweest, maar er is in dit geval gelogen zoals ik het nu kan constateren.
Ik wil contact opnemen met de firma en de jas alsnog voor de 80 EUR die in de koopovereenkomst stond kopen. Nu is mijn vraag sta ik in mijn recht?
Hieronder ook nog een tweetal screenshots van de prijsverandering:

Met vriendelijke groet,
Brm-G