Morgen krijg ik een telefoon geleverd van Vodafone via Dynalogic. Zojuist kreeg ik net een mailtje van ze met de bevestiging dat ze tussen 8 en 13 bij mij zullen zijn. In dat mailtje staan ook de volgende instructies:
Dat dikgedrukte lijkt mij erg vreemd. Waar is dat voor nodig? Waarom moeten ze mijn bankpas, legitimatiebewijs en pinslip fotograferen? Iemand ervaring met die leveringen? Ik vertrouw dit namelijk voor geen cent
Wij verzoeken je op het moment van levering de volgende documenten bij de hand te hebben en rekening te houden met enkele handelingen, zodat wij het pakket aan je kunnen overhandigen.
1. Je dient een geldig legitimatiebewijs te overleggen, zoals vermeld op het contract: (paspoort NL, ID kaart NL/BE/D, rijbewijs NL, buitenlandse paspoorten binnen de EU, verblijfsdocumenten type 1, 2 en 4 en EU/EER en geprivilegieerde documenten, NATO paspoort);
2. In het geval er kosten zijn verbonden aan de zending dien je deze bij aflevering te voldoen via pinbetaling (van rekeningnummer zoals vermeld op het contract) of het gepaste bedrag in contanten;
3. Je ondertekent het contract.
4. Het getekende contract, je legitimatiebewijs, je bankpas en de pinslip van je betaling worden gefotografeerd;
5. Vervolgens dien je te tekenen voor ontvangst van de goederen.