Toon posts:

[GTX 590] Beeld springt tijdelijk op zwart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag tweakers, ik heb sinds ik mijn GTX 590 heb een raar probleem met mijn beeld.
wanneer ik bijvoorbeeld een youtube filmpje open word mijn beeld 5-6 seconden zwart en komt dan weer terug, het geluid blijft en de stroom blijft op mijn beeldscherm

dit gebeurt ook wanneer ik windows live movie maker gebruik of video bestanden af probeer te spelen, en wanneer ik tijdens een youtube filmpje kijken het balkje versleep word mijn beeld ook zwart

weet iemand wat dit is want het is erg erg vervelend

Intel core i7 2600K
Asus P8p67 PRO
Nvidea Geforce GTX590
8GB RAM
1.5 TB harde schijf
OCZ 60 gig SSD
Antec 902 V3
coolermaster V6 GT

Nvidea driver versie 295.73(nieuwste)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 20:44 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Normale titel van gemaakt :)

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-02 16:58
Misschien ook handig om te weten, wat voor videokaart had je voordat je die GTX590 erin hebt gezet?

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Verwijderd

Topicstarter
Asus HD 6970 DCII

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-02 16:58
Kijk, das een AMD kaart en je hebt er nu een nVidia kaart in. Heb je je vorige drivers wel goed genoeg verwijderd? Nieuwe OS install gedaan? Kan zijn dat er een oude driver aan het dwarsbomen is...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-02 10:50
Drivers wel netjes geïnstalleerd, computer herstart en vervolgens pas de Nvidia drivers geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
computer nagekeken op oude drivers, staan er niet op
en de nvidea drivers zijn gewoon normaal geïnstalleerd had ik geen foutmeldingen bij of iets dergelijks

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Gebruik anders derivesweeper

Verwijderd

Topicstarter
ook gedaan heeft niet geholpen :(

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-11-2025
Verse Windows install? desnoods even op een tijdelijk partitie/schijf.

Verwijderd

Topicstarter
t!n0 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:16:
Verse Windows install? desnoods even op een tijdelijk partitie/schijf.
Dat is natuurlijk altijd een optie maar niet mijn favoriete, ik wacht even of er nog mensen met ideeën langskomen

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand trouwens enig idee waar het aan kan liggen ? ik heb namelijk nog nooit van een dergelijk probleem gehoord

Verwijderd

Probeer eens een oudere driver, nieuwste beta drivers zijn niet altijd even goed. De laatste drivers van nvidia veroorzaken hier en daar problemen, heb hem zelf nog niet maar bij een oudere crashte de driver nog wel eens.

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik denk dat het prbleem ligt in een instelling van Nvidia. Open eens NVidia configuratiescherm en kijk of de video instellingen verkeerd staan. (BTW van welk merk heb je Nvidia GTX590)

Johann Sebastian Bach

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-02 19:41

Stronkie

Where wind is Trouble

Nee het heeft te maken met je codec's.. probeer je codec pack weer eens te updaten. Bv met de K-Lite codec pack.. Ik neem aan dat je een 64 bit systeem hebt aangezien je 8 gig hebt.. Denk daarom aan dat je de 64 bit versie van de codec pack download. DIt heeft geholpen voor mij.. Tevens probeer al je adobe producten (Flash , AIr, Schockwave etc) te reinstallen

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

bij windows/system32/driverstore/appdata staan ergens nvidia.dll (weet ff namen niet meer precies) bestanden die moet je verwijderen
het leuke is alleen dat je 1 voor 1 de beveiligingen van die DLLs moet uischakelen.. dit is niet echt uit te leggen hier, beetje grote opsomming... weet dat ff niet uit me hoofd :P
(zo ff uit het hoofd,)

Verwijder die ATI/AMD bestanden ook maar meteen

Als die bestanden weg zijn kan je je driver schoon installeren anders werkt het sowieso niet mee.
Had het zelf ook een keer zo moeten doen omdat de driver corrupted was

Driversweeper is een no go

[ Voor 145% gewijzigd door A87 op 02-03-2012 13:52 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor alle suggesties, ik heb me er nogmaals in verdiept en op de forums van Gforce gekeken.

het is een algemeen probleem met de nieuwere drivers, heb nu oudere gedownload en alles werkt prima
Pagina: 1