Telefoon aan audio box aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalGerard
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-05 22:32
Hallo,

Ik weet niet zeker of dit de goede plek is om te vragen, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen:
Ik wil graag zo'n ouderwetse stereo box waar 2 draden ingaan aansluiten op de bedrading van een telefoon, zodat, wanneer de telefoon opgenomen wordt, het gesprek over de box te volgen is.
Ik hoop dat dit simpelweg mogelijk is door de 2 box draden aan te sluiten op de 2 telefoon draden in het telefoon aansluitpunt, maar ik wilde het toch graag even vragen voordat ik mijn box en/of telefoon om zeep help.

Weet iemand of dit gaat werken, of hoe ik dit misschien beter op kan lossen?
PS: het gaat om een draadloze telefoon

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:20

FeaR

In GoT we trust

Dit lijkt mij meer iets voor Audio en HiFi dan wel Elektronica als je zelf wilt gaan knutselen. De link met Netwerken zie ik totaal niet.

Wat je wilt is zo ver ik weet niet mogelijk. Een speaker heeft vermogen nodig om aan te worden gestuurd. De kans dat een simpele telefoon dat vermogen gaat leveren is zeer klein.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dit gaat niet werken. Wel met wat electronica, maar niet zo simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

heuveltje

KoelkastFilosoof

DigitalGerard schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:50:
Hallo,

Ik weet niet zeker of dit de goede plek is om te vragen, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen:
Ik wil graag zo'n ouderwetse stereo box waar 2 draden ingaan aansluiten op de bedrading van een telefoon, zodat, wanneer de telefoon opgenomen wordt, het gesprek over de box te volgen is.
Ik hoop dat dit simpelweg mogelijk is door de 2 box draden aan te sluiten op de 2 telefoon draden in het telefoon aansluitpunt, maar ik wilde het toch graag even vragen voordat ik mijn box en/of telefoon om zeep help.

Weet iemand of dit gaat werken, of hoe ik dit misschien beter op kan lossen?
PS: het gaat om een draadloze telefoon

Alvast bedankt voor de hulp!
Die signalen zijn veel te zwak om een zware box op aan te sluiten, dus dat gaat niet werken lijkt me.
Dan zou je iets van een versterker nodig hebben, maar op het moment dat je gebeld word komt er een behoorlijk hoge spanning op die draden te staan, ik betwijfel of je versterker dat lief gaat vinden

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalGerard
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-05 22:32
FeaR schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:53:
Dit lijkt mij meer iets voor Audio en HiFi dan wel Elektronica als je zelf wilt gaan knutselen. De link met Netwerken zie ik totaal niet.
Telefoonnetwerk? Nah, op de een of andere manier had ik alleen de core catergorie gezien, en daarbinnen leek netwerk me het geschiktste. Sorry 8)7

Maar het lijkt er dus op dat het inderdaad niet zo direct mogelijk is. Ik kan me echter vaag herinneren ergens een kastje gezien te hebben die precies dit deed. Weet iemand hoe zo'n kastje heet/of het nog te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:05

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move NT > EL

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat soort kastjes wordt bij omroepen gebruikt en wordt een telefoonvork genoemd. te koop bij deal extreme: http://www.dealextreme.co...ng-line-out-adapter-18869

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 20:30

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Inderdaad, zo'n kastje nemen in combinatie met een versterker en een speaker. Dan moet je eigenlijk nog een kleine schakeling bouwen die de versterker uitschakelt als er geen geluid uit komt. Anders krijg je misschien een constante ruis/brom.
Pagina: 1