Toon posts:

Thunderbird Overclocken =(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Cpu die ik hier heb is een Tbird 800 op een Abit KT7.

Nu ik heb mijn CPU verschillende keren geunlocked (inkleuren) en zet hem dan op 950 (9.5) maar naar een aantal keren opnieuw te hebben opgestart wordt ie vaneigens weer gelocked....

Dus ik heb hem al verschillende keren gekleurd, met verschillende potloden intussen, maar telkens schiet hij weer terug in gelockte stand.....=(

Iemand een oplossing ?

Ik heb hem zeker goed ingekleurd, zelfs verschillende keren gedaan, met HB potlood.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:31

Sick Nick

Drop the top!

Je kan geleidende lijm gebruiken, of zo'n unlock pleister

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb hetzelfde probleem, al 3 keer netjes de lijntjes verbonden, maar na 2 dagen is de pret weer voorbij. Dan moet ik mijn koeler er weer af halen, etc, etc, mobo uit de kast halen (ga niet gummen in mijn kast ;) ).
Dus ik wil eigenlijk ook wel zo'n plakbandje. Liever niet met geleidende lijm, is iets teveel van het goede voor me...

Verwijderd

Topicstarter
tja, maar waar :? kan je dat halen ?

Ik wil niet weer voor 20,- klaar zijn, liever rond de vijf piek ofzo *D

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

gewoon goed dik kleuren. En niet iedere dag je koeler eraf halen. Bij mijn buurjongen zit het al vanaf augustus en het werkt nog steeds goed.

Geen inspiratie

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zaterdag 24 maart 2001 14:29 schreef Glottis of Xanadu het volgende:
Dan moet ik mijn koeler er weer af halen, etc, etc, mobo uit de kast halen (ga niet gummen in mijn kast ;) ).
Waarom haal je niet alleen de processor uit zn socket en gum je hem dan uit?

Lijkt me een stuk handiger dan meteen je hele plank eruit te slopen ;)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Als je de lijntjes iedere keer weer opnieuw moet inkleuren kan dat ook aan het potlood liggen. Mischien dat die te zacht is.
Ik heb zelf zo'n pen-potlood gebruikt met een 0,5 mm hb potloodje en ik heb nooit problemen.
Pagina: 1