Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aanschaf netbook

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

ik studeer informatica op school en neem vaak mijn laptop mee naar school. Aangezien het een 17" laptop is, is dit niet zo heel handig en ben ik aan het overwegen om een netbook aan te schaffen. De netbook zal dus enkel dienen voor applicatiesoftware (voornamelijk office en programmatiesoftware, dus geen zware programma's) te gebruiken, te surfen, en filmpjes en muziek af te spelen.

op internet vind ik zoveel verschillende netbooks, en vaak weinig reviews en uitleg, dus vandaar dat ik via deze weg eens zou willen informeren of er iemand van jullie ervaring heeft met een goedkope netbook?
vooral over netbooks van minder dan 200€ ben ik benieuwd of ze van degelijke kwaliteit zijn.
liefst een netbook waar Win7 op draait en die draadloos internet kan ontvangen, verder heb ik eigenlijk geen eisen (dvd-station is niet nodig)

Alvast hartelijk bedankt!!

• ebbz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:48
Ik heb voor iemand al eens een Asus EEE-PC 1015PX aangeshaft. kost 230 euro ongeveer.

Komt standaard met Windows 7. En dat is TRAAG. Maargoed netbook hea.

Dus met een usb-dvddrive ubuntu er opgezet, draait een stuk mooier en sneller. Nog steeds niet megasnel, maar wel een stuk fijner. Waarom zou je Windows willen draaien op zoon laptop. Je hebt tegenwoordig allerlei applicaties als Dropbox en Skype die gewoon goed onder ubuntu draaien.

Is trouwens super qua brouwkwaliteit. Batterij gaat ook erg lang mee (10 uur zoonbeetje)

[ Voor 9% gewijzigd door ebbz op 01-03-2012 16:16 . Reden: laatste regel ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kijk eens in [NBBG Aanschaf] netbook april 2011. Minder dan 200 euro gaat echter moeilijk worden als de netbook nieuw moet zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Double-X-L
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-10 18:17
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:08:

op internet vind ik zoveel verschillende netbooks, en vaak weinig reviews en uitleg, dus vandaar dat ik via deze weg eens zou willen informeren of er iemand van jullie ervaring heeft met een goedkope netbook?
vooral over netbooks van minder dan 200€ ben ik benieuwd of ze van degelijke kwaliteit zijn.
liefst een netbook waar Win7 op draait en die draadloos internet kan ontvangen, verder heb ik eigenlijk geen eisen (dvd-station is niet nodig)
En welke netbooks vindt jij onder de 200,- waarover jij de mening van mede tweakers zou willen?
Ik kan ze namelijk niet vinden......

Een nieuw netbook incl W7 licentie en van degelijke kwaliteit, op zijn zachtst gezegd een uitdaging ;)

Verwijderd

Aankoopadviestopics horen toch echt in [NBBG Aanschaf] netbook april 2011. Maar ik sluit me aan bij de heren hierboven: een netbook van degelijke kwaliteit met windows 7, met wifi? Ik neem er een. Nee wacht, ik neem er 10! Voor 400 euro heb je een leuke netbook, en als je goed zoekt kan er misschien 50 van af, maar onder dat bedrag krijg je echt geen kwaliteit meer.

Dit topic is gesloten.