Nah, ik wil Iiyama, ik heb niet zo veel geld snappie, of is die 775FT niet zo duur?Op zaterdag 24 maart 2001 13:13 schreef 3DBlaster het volgende:
LG Flatron.
795FT voor wat duurder, 775FT voor wat goedkoper.
Perfecteschermpjes.
Verwijderd
LG is goedkoper en beter dan IIyama, de LG's zijn echte flat screens (als je de FT serie neemt, en dat moet je zeker doen).
ps check pricewatch !!!!!!!!!!! Ik ga voor de LG 915FT
ps check pricewatch !!!!!!!!!!! Ik ga voor de LG 915FT
Maar heeft hij geen strepen?Op zaterdag 24 maart 2001 13:28 schreef Puffy het volgende:
Ik heb de A705MT besteld, Diamondtron is het vlakst.
Mijn oom heeft de pro 450
Die strepen zitten bij de prijs inbegrepen (behalve als je LG Flattron pakt... die 19" is
)
Verwijderd
yup ik zou ook iiyama nemen!
heb de a702ht (pro 410) en die heeft ook streepen maar die zie ik nu pas weer voor het eerst omdat jij me er op attend maakt dat ze er zitten! THNX
hehehe
maar iiyama is echt top kwaliteit kijk nu 1280x1024@85 hz dat zie ik niet veel 17" ers hem na doen!
heb de a702ht (pro 410) en die heeft ook streepen maar die zie ik nu pas weer voor het eerst omdat jij me er op attend maakt dat ze er zitten! THNX
hehehe
maar iiyama is echt top kwaliteit kijk nu 1280x1024@85 hz dat zie ik niet veel 17" ers hem na doen!
Verwijderd
Als je geen strepen wil neem je geen trinitron of je neemt zo'n LG waarbij je de strepen niet ziet, net als bij mij op mijn SONY want daar merk ik eigenlijk ook niks van die strepen.
Ik heb zelf de IIyama A702HT, en die is gewoon helemaal perfect, die strepen die heb je na een dag al niet eens meer door. Ik heb nog maar weinig monitoren gezien die beter zijn als deze.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Pagina: 1