Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers.net bug - Google chrome - Windows 8 CP

Pagina: 1
Acties:

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-11 17:39
Hello,

Ik heb een klein foutje ontdekt in Google Chrome.

Lijkt me raar als het iets met Windows 8 te maken heeft, maar ben dit nog niet tegengekomen op mijn desktop (Win7).

Het gaat om het inlog gedeelte onder nieuwsberichten:
Afbeeldingslocatie: http://s17.postimage.org/7rbppe2uz/bug_tnet_chrom_w8.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Cyw00d op 01-03-2012 15:32 ]

[ Tesla MIG MYP ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ik heb het zelf niet. Win 7 & zelfde Chrome

Toch Win8? ;)

Ff kijken of er meerdere gebruikers hetzelfde ervaren

[ Voor 46% gewijzigd door Misha op 01-03-2012 15:08 ]

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:48

bonzz.netninja

Niente baffi

Plaatje doet het niet :P

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

bonzz.netninja: direct openen gaat wel. Vast een referralgebeuren.

Onder Win7+Chrome inderdaad geen probleem. Ik zou dus denken dat je juist bij Microsoft een bugreport zou willen indienen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Ik zal het zo eens bekijken zodra ik mijn virtualbox aan de gang heb.....stomme consumer preview

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:57
bonzz.netninja schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:13:
Ik zal het zo eens bekijken zodra ik mijn virtualbox aan de gang heb.....stomme consumer preview
VMWare Player werkt wel erg goed en is ook gratis :). Het enige wat je moet doen is Win7 kiezen als OS en pas later de image mounten.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:34

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

:F

Sorry hoor, maar dat is toch niet echt de manier om zoeits te debuggen? Je gaat een site bekijken onder een Windows Versie die nog lang niet klaar is, maar kijkt voor de zekerheid niet even in een final versie (zoals W7 bijv.)

Same here, niet te reproduceren onder W7 + Chrome

Xbox Live ID:Notna8310

• Cyw00d
Ik zit gewoon onder Windows 8 op mijn notebook. Niet virtueel oid.

Gister avond W8 geinstalleerd.. zojuist de laatste chrome versie gedownload en toen kreeg ik de fout te zien.

Edit: Afbeelding in FP aangepast.

[ Voor 9% gewijzigd door Cyw00d op 01-03-2012 15:32 ]

[ Tesla MIG MYP ]

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Mjah sowieso wordt win8 gewoon niet ondersteund lijkt me, maar dat kan misha beter bepalen :)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Win8 ondersteunen we inderdaad nog niet :)

• Cyw00d
Dat begrijp ik bonzz, maar dan alsnog. Neem het mee voor als Windows 8 daadwerkelijk uitkomt, voorbereiding van. Aan de andere kant zijn ze druk bezig met tweakers.net design 7 dus kan ik me voorstellen (a.d.h.v. hoelang het nog duurt) dat ze dit gewoon laten voor wat het is.

[ Tesla MIG MYP ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:34

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Cyw00d schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:39:
Dat begrijp ik bonzz, maar dan alsnog. Neem het mee voor als Windows 8 daadwerkelijk uitkomt, voorbereiding van. Aan de andere kant zijn ze druk bezig met tweakers.net design 7 dus kan ik me voorstellen (a.d.h.v. hoelang het nog duurt) dat ze dit gewoon laten voor wat het is.
Of het komt in de final gewoon helemaal niet meer voor en dan zit men te debuggen voor Jan met de korte achternaam ;)

Xbox Live ID:Notna8310

• Cyw00d
Even voor de developers onder ons...

Hoe is het überhaupt mogelijk dat Windows 8 bepaalde content in chrome anders laat tonen? Iemand die dat zou weten toevallig?

[ Tesla MIG MYP ]

Pagina: 1