Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henck37
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 14:03
Hallo,

ik heb dus een abonnement van Ben,
nu kreeg ik gisteren een mailtje, met daarin hetvolgende:

Beste meneer Henck,

Als trouwe abonnee wil ik je graag iets bijzonders aanbieden: nog een jaar extra korting op je abonnementskosten. Je betaalt komend jaar voor je Ben regelmatig dus geen €9,99 maar slechts €6,99 per maand.

Wat ik niet kan voorkomen, is dat ook mijn tarieven dit jaar op een aantal punten wijzigen. Zo ga ik voortaan per minuut afrekenen. Ik wil je namelijk graag de service kunnen blijven bieden die je van me verwacht, met een goed netwerk en snel internet. Je vindt hier een volledig overzicht van de gewijzigde tarieven. Kijk hier even goed naar, zodat je weet wat er voor jou verandert.

Door de korting die je van me ontvangt, blijven de abonnementskosten en het tarief per minuut binnen de bundel laag. Net als de afgelopen maanden. Je hoeft hier niets voor te doen of te tekenen. Als je bij me blijft, ontvang je je korting gewoon automatisch.

Nou weet je dat je bij mij nergens aan vast zit. Dus als je niet akkoord gaat met de nieuwe korting en de bijbehorende prijswijzigingen, dan kun je met me blijven bellen zonder de korting maar wel tegen de tariefvoorwaarden zoals je die nu hebt. Of ben je vrij om te gaan, ook al zie ik dat natuurlijk liever niet. Je kunt me dat laten weten door me te bellen op 0900 - 040 1405 (€0,35 per gesprek).

Ik hoop dat je nog heel lang een tevreden beller bent. En blijft.

Tot snel weer.

dit was dus de mail,
maar nu heb ik dus een vraag:

ik heb op het moment onbeperkt mobiel internet, met een FUP,

maar als ik dus overga naar het nieuwe abonnement, raak ik dan mijn onbeperkt internet kwijt?

want dan lijkt het me gewoon dat ze me proberen om te lullen, met een korting van 3 euro, waarna ik mijn onbeperkt internet kwijt ben..

ik gebruik vrij veel internet per maand(custom roms etc. elke keer de apps opnieuw downloaden)

dus het lijkt mij niet logisch als ik daarmee akkoord ga?

ik weet niet of ik er nu helemaal naast zat,

maar dit lijkt mij gewoon het meest logisch,

ik hoop dat iemand er meer antwoord op weet?

grt. Henck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:23
Je zou ook gewoon de voorwaarden zelf door kunnen lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henck37
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 14:03
Gtoniser schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:57:
Je zou ook gewoon de voorwaarden zelf door kunnen lezen?
dat zou ik kunnen doen, echter staat daar niks bij vermeld over internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dan zou ik even de klantenservice bellen om te vragen wat ze nou precies bedoelen met die aanbieding. Daar zijn wij niet voor. Dit topic gaat dus op slot.

Dit topic is gesloten.