Ik kocht om up te daten van Acronis 2009 een update.
Toen kraste m'n schijf.
Maar net ervoor had ik de update gevalideert...,
Toen ik de zaak opnieuw ingericht had kreeg ik de melding:
"Teveel installaties"
Wat vanzelf onzinnig is bij één installatie die door een hardware fout misgaat.
Daarna contact opgenomen via chat, telefonisch onbereikbaar!
Ik kreeg nieuwe nummers.
Maar, en nu komt het, je moet direct een herstelschijf maken voor je verder gaat, doe je dat niet kan je die zoals voorheen in het oudere 2009 programma niet meer maken. Maar dat staat nergens en is erg ongebruikelijk. Een grote misser.
Nu had ik nog het geluk dat ik met de eerste versie wel een schijf gemaakt had voordat de machine kraste.
Daarmee kan ik nu onbeperkt backups maken maar niet binnen windows7 alleen als ik de machine ermee opstart.
Na urenlange chaats heb ik de moed opgegeven, met 35 jaar ervaring met vele BU systemen is dit de slechtste ervaring ooit.
Ik hoop met dit stukje te bereiken dat u allen gewaarschuwd bent.
Note:
versie 2009 Home werkt op alle plaformen van AMD en ook op alle Intel Platformen indien niet gebruik wordt gemaakt van 1156, 1366, 1155 of 2011 systemen. Hoed u dus voor een faliekante miskoop!
Toen kraste m'n schijf.
Maar net ervoor had ik de update gevalideert...,
Toen ik de zaak opnieuw ingericht had kreeg ik de melding:
"Teveel installaties"
Wat vanzelf onzinnig is bij één installatie die door een hardware fout misgaat.
Daarna contact opgenomen via chat, telefonisch onbereikbaar!
Ik kreeg nieuwe nummers.
Maar, en nu komt het, je moet direct een herstelschijf maken voor je verder gaat, doe je dat niet kan je die zoals voorheen in het oudere 2009 programma niet meer maken. Maar dat staat nergens en is erg ongebruikelijk. Een grote misser.
Nu had ik nog het geluk dat ik met de eerste versie wel een schijf gemaakt had voordat de machine kraste.
Daarmee kan ik nu onbeperkt backups maken maar niet binnen windows7 alleen als ik de machine ermee opstart.
Na urenlange chaats heb ik de moed opgegeven, met 35 jaar ervaring met vele BU systemen is dit de slechtste ervaring ooit.
Ik hoop met dit stukje te bereiken dat u allen gewaarschuwd bent.
Note:
versie 2009 Home werkt op alle plaformen van AMD en ook op alle Intel Platformen indien niet gebruik wordt gemaakt van 1156, 1366, 1155 of 2011 systemen. Hoed u dus voor een faliekante miskoop!