Vragen over Gamma Flux

Pagina: 1
Acties:

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Topicstarter
Ik ben sinds kort bezig de Gamma Flux client te evalueren voordat ik al mijn koeien omzet en had nog wat vraagjes:

Welke van de volgende bestanden zijn niet noodzakelijk. Want ook bij de d.net client heb je in eerste instantie veel bestanden, maar zijn alleen dnetc.exe en ini noodzakelijk:

cores
cscclient.ini
CSC_Win32_Cmdline.exe
DCN_GUI.exe
GammaIn.dat
GammaOut.dat
GFClient.log
GF_Win32_Cmdline.exe
Status
UNINSTAL.DAT

Als ik de client in C:\WINDOWS wil installeren wat moet ik dan doen om er voor te zorgen dat hin niet automatisch niet zichtbaar opstart.

• MOL

MOL

Eet je wel goed?

Topicstarter
Ow ja ik ben nu helemaal alleen, dus als iemand nog een subteampje aan te bevelen heeft dan kun je me op ICQ bereiken. ICQ staat altijd aan, ook mocht mijn bloempje op GOT niet de juiste kleur hebben...

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
Op zaterdag 24 maart 2001 12:52 schreef MOL het volgende:
Ik ben sinds kort bezig de Gamma Flux client te evalueren voordat ik al mijn koeien omzet en had nog wat vraagjes:

Welke van de volgende bestanden zijn niet noodzakelijk. Want ook bij de d.net client heb je in eerste instantie veel bestanden, maar zijn alleen dnetc.exe en ini noodzakelijk:

cores
cscclient.ini
CSC_Win32_Cmdline.exe
DCN_GUI.exe
GammaIn.dat
GammaOut.dat
GFClient.log
GF_Win32_Cmdline.exe
Status
UNINSTAL.DAT

Als ik de client in C:\WINDOWS wil installeren wat moet ik dan doen om er voor te zorgen dat hin niet automatisch niet zichtbaar opstart.
CSC_Win32_Cmdline.exe
GFClient.log
UNINSTAL.DAT

kunnen weg die gfclient.log moet je even in de ini aanpassen dat hij deze niet meer aanmaakt

thats all wat je kan missen

iets met lenzen

• MOL

MOL

Eet je wel goed?

Topicstarter
Dat had ik inderdaad al uitgeschakelt. Die wordt snel enorm groot :)

• MOL

MOL

Eet je wel goed?

Topicstarter
Weet iemand ook nog een registrysleutel zodat de GF client automatisch opstart?