• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:29
beste tweakers

Een tijdje terug heb ik een nieuwe pc samengesteld alleen ik heb niet echt goed stil gestaan bij de keuze van me moederbord.
daar heb ik nu een vraag over, ik heb dit moederbord: Asus P8P67-M PRO (3.0) kan ik hier op overclocken ? wan ik heb een tool van asus site afgehaalt die automatisch overklockt dat gaat de eerste keer goed en de dag erna krijg ik een error bij het opstarten "overclocking failed"

ik heb de i5 2500k
en dr op zit een :Scythe Mugen 2 Rev. B

hartelijk bedankt alvast

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Als je volt lijnen oké zijn dan moet het geen probleem zijn. Maar ik hou niet van die automatische tools. Geef mij maar bios overclok zo weet je zeker dat ie vast staat. Als ik vragen mag, welke tool heb je van asus gebruikt?????

Johann Sebastian Bach

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09-2025

millman

6708Mhz @ -185c

je mobo is prima voor een oc, echter had je hier geen topic voor hoeven maken, volg mijn tutorial uit mn sig

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

• daantjuh68
Nivida_intel schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:13:
Als je volt lijnen oké zijn dan moet het geen probleem zijn. Maar ik hou niet van die automatische tools. Geef mij maar bios overclok zo weet je zeker dat ie vast staat. Als ik vragen mag, welke tool heb je van asus gebruikt?????
op deze pagina: http://www.asus.nl/Mother...1155/P8P67M_PRO/#download
deze gedownload: AI_Suite_V10114_WindowsXP_Vista_7 en daar zat een tool bij

• daantjuh68
millman schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:00:
je mobo is prima voor een oc, echter had je hier geen topic voor hoeven maken, volg mijn tutorial uit mn sig
waar kan ik het precies vinden sorry!
dankje voor de moeite!

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-01 14:18

sebasss2

Auto fanaat

Die staat precies onder de post van Millman

Door hier op te klikken s1155 oc beginners button

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

overklokken met een tool is not done iig, auto oc's zijn voor luie mensen en daarnaast leer je er ook nog eens niets van!! Maargoed, lees dit even door: millman in "Sandy Bridge LGA1155 Core i3/i5/i7 Overclock topic - deel 1"

• daantjuh68
millman schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:33:
overklokken met een tool is not done iig, auto oc's zijn voor luie mensen en daarnaast leer je er ook nog eens niets van!! Maargoed, lees dit even door: millman in "Sandy Bridge LGA1155 Core i3/i5/i7 Overclock topic - deel 1"
okee dan waag ik me daar niet meer aan! dankjewel voor de uitleg en ik ga het topic even doorlezen!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Laat mij even corrigieren, ik bedoelde "auto OC is not done", echter heb af en toe wel tools nodig.. succes!

Pagina: 1