Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe kan je mobiele telefoons op afstand beheren?

Pagina: 1
Acties:

• nachtwaker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-11 16:41
Hoi,

Ik ben momenteel voor mijn werk op zoek naar software om mobiele telefoons te beheren op afstand.
Dan bedoel ik dus dat ik bepaalde rechten kan instellen op mobiele telefoons. Het moet zowel voor het Android als IOS platform zijn. Het mogen ook 2 aparte pakketten zijn, maar het liefst heb ik het in een pakket zitten. En met rechten bedoel ik dan bijv. de market uitschakelen, email op afstand instellen en mogelijk de mobiel op afstand overnemen. We zaten eerst te denken aan het volgende pakket: http://www.excitor.com/default.aspx alleen dit is vrij prijzig.

Iemand anders een idee?

Alvast bedankt.

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 11:43

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Afaria

Maar dat zal ook niet goedkoop zijn

Sign here against sigs

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik kwam laatst Matrix42 tegen (maar heb er geen ervaring mee): http://www.matrix42.com/mobile-device-management/overview/

(Al wordt het op deze manier wel een beetje een opsomtopic dus ik hoop dat anderen wel ervaringen hebben om te delen :P )

[ Voor 34% gewijzigd door F_J_K op 01-03-2012 10:45 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 11:43

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Ik heb best ervaringen met Afaria, heb er zelfs een cursus voor gevolgd, maar het doet precies wat TS vraagt en meer :). Alleen het remote overnemen zie ik nog niet zo zitten.
De vraag was of iemand anders een idee heeft, ik denk dan dat het aan TS is om daar wat mee te doen toch?

Sign here against sigs