Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toetsenbord met media buttons

Pagina: 1
Acties:

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11 15:07
Hallo. ik zoek eigelijk een goedkoop toetsenbord met mediabuttons. sinds ik vandaag mijn sweex kb050us probeerde te wassen.... bleek die uit allemaal losse onderdelen te bestaan van binnen. hierdoor ben ik bepaalde onderdelen kwijt geraakt en doet die het nu niet meer :( dat toetsenbord koste toen de tijd 5 euro. en gaf me een heeele hoop media buttons. waarvan ik er maar 1 paar echt vaak gebruikte. dit ware:

geluid dempen.
vorige nummer. pauze / play. volgende nummer. geluid harder. geluid zachter.

nu typ ik dit op een HP keyboard. maar ik mis die knoppen al in 1 dag tijd.
nu is de vraag, wat is het goedkoopste / beste keyboard met deze media buttons. voor niet teveel geld.
(goedkoper is beter. maar als er 1, rond de 30 euro kost. en bvb. rode led lampjes heeft / een kwaliteit merk is. dan is dat ook goed.)

Bedankt! ;) ;) :*)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Hallo, ken je de verschillende mogelijkheden uit de pricewatch al?

Linkje naar multimedia toetsenborden in de pricewatch.

Uiteraard is dit niet 100% accuraat maar het zou je wel al een eind op weg moeten helpen.

[ Voor 11% gewijzigd door NitroX infinity op 29-02-2012 23:18 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• rayhvh
o haha. ik heb blijkbaar niet goed genoeg gekeken bij extras. bedankt voor je tip

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik zou naar de lokale mediamarkt lopen, alle toetsenborden bekijken en er daar één van uitkiezen. Ik heb recentelijk zo'n €10/20 betaald voor een toetsenbord: Microsoft Comfort Curve 2000.

• rayhvh
Arie- schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:26:
Ik zou naar de lokale mediamarkt lopen, alle toetsenborden bekijken en er daar één van uitkiezen. Ik heb recentelijk zo'n €10/20 betaald voor een toetsenbord: Microsoft Comfort Curve 2000.
dit vind ik personelijk een rot toetsenbord. ik gebruik het ook voor gaming enz. en die WASD zo schuin. dat vind ik niks. toch bedankt voor je reactie ;)

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:57

Fiber

Beaches are for storming.

Het is lastiger om een toetsenbord zònder die zooi er op te vinden... ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• rayhvh
ja maar bij sommige keyboard mis ik dan bijvoorbeeld de vorige / volgend nummer functie.
of ik mis geluid dempen functie. deze gebruik ik allemaal. jammer van de Razer BlackWidow Ultimate Dragon Age II .

heeeel mooi keyboard. helaas verpest met dragon age 2 reclame. wat ik nou niet wil

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
rayhvh schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:27:
[...]

dit vind ik personelijk een rot toetsenbord. ik gebruik het ook voor gaming enz. en die WASD zo schuin. dat vind ik niks. toch bedankt voor je reactie ;)
Tja smaken verschillen. Ik had snel een vervangend toetsenbord nodig, wilde wel graag een horizontaal liggend page up/down blok. Multimedia toetsen geef ik niet zoveel om, ik heb in winamp global hotkeys aanstaan. Enkel de web/home- en mailknop wil ik nog wel eens gebruiken. Verder game ik vrijwel niet en bevalt me de lichte ronding wel tijdens het typen.

• Woefke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dus je wil een toetsenbord met rood backlight als ik het goed begrijp? Kijk eens naar deze: Logitech G110 gaming keyboard. Kleur is aan te passen naar rood en blauw en alles wat daar tussenin zit, hij is goedkoper dan de Razor, heeft geen dragon age 2 reclame, en heeft alle multimediaknoppen die je maar zou willen hebben :) .

[ Voor 4% gewijzigd door Woefke op 29-02-2012 23:38 ]

• rayhvh
Woefke schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:36:
Dus je wil een toetsenbord met rood backlight als ik het goed begrijp? Kijk eens naar deze: Logitech G110 gaming keyboard. Kleur is aan te passen naar rood en blauw en alles wat daar tussenin zit, hij is goedkoper dan de Razor, heeft geen dragon age 2 reclame, en heeft alle multimediaknoppen die je maar zou willen hebben :) .
wouw bedankt. deze is zkr goed. wel beetje prijsig. maar dat moet dan maar

edit: ik heb hem besteld!. ik laat nog wel weten bij de reviews hoe die is denk ik

[ Voor 6% gewijzigd door rayhvh op 01-03-2012 00:22 ]

Pagina: 1