dit is echt wel heel erg, wat een dieptepunt van GoT
.
nou, daar gaat ie: een on-board raid-controller
nou, daar gaat ie: een on-board raid-controller
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
LOLOp zaterdag 24 maart 2001 12:42 schreef wij het volgende:
Wat is het verschil tussen Abit KT7 en Abit KT7 raid??????????
Verwijderd
Jongens jullie kunnen hem niks verwijten, hij is pas net 14 geworden en heeft pas 10 GoT posts 
De KT7-Raid heeft een on-board raid-controller.
De KT7-Raid heeft een on-board raid-controller.
SorryOp zaterdag 24 maart 2001 14:48 schreef Vo0 het volgende:
Jongens jullie kunnen hem niks verwijten, hij is pas net 14 geworden en heeft pas 10 GoT posts
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
Bij de gewone harddisk aansluitingen worden de 1 en 0 naar een harddisk geschreven(een data-signaal bestaat altijd uit 1-en en 0-en)Die RAID-controller schrijft de 1-en naar een aparte harddisk en de 0-en naar een andere harddisk. Je moet dan wel twee precies dezelfde harddisken aansluiten. Windows detecteerd de twee harddisken als een harddisk. stel je hebt er 2 van 15gb, dan ziet windows een hd van 30gb. De data overdracht bij RAID is natuurlijk een stukje sneller als bij de gewone IDE-controller.
Beetje duidelijk zo? Dacht het wel
ROFL HAHAHAHAHAHAHAOp zaterdag 24 maart 2001 16:34 schreef _coolman_ het volgende:
Die RAID-controller schrijft de 1-en naar een aparte harddisk en de 0-en naar een andere harddisk
ik heb een ABIT KT7 RAID en een 40.9 GB Maxtor 7200 RPM, en als ik het goed begrijp moet ik dus een exact dezelfde naast proppen op die raid controller? kan ik er bijv. niet straks een 80 GB naast doen?
en als ik dat doe wat dan?
of bedoel je dat aan 1 kabel 2 dezelfde schijven moeten en dat op die 2e poort een andere schijf ken?
en als ik dat doe wat dan?
of bedoel je dat aan 1 kabel 2 dezelfde schijven moeten en dat op die 2e poort een andere schijf ken?
GoT a clue? Specs
Hoezo valt 'm niks te verwijten?? Laat ie lekker op de ABit website kijken. De informatie ligt voor het oprapen en dan gaan mensen nog zitten zeiken op het forum. Sorry, maar een ander woord heb ik er niet voor.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
en zoek jij nu maar ff fijn in het woordenboek op wat 'forum' betekend. GoT is geen chatbox weet je.Op zondag 25 maart 2001 00:25 schreef Exirion het volgende:
Hoezo valt 'm niks te verwijten?? Laat ie lekker op de ABit website kijken. De informatie ligt voor het oprapen en dan gaan mensen nog zitten zeiken op het forum. Sorry, maar een ander woord heb ik er niet voor.
wijsneus
This too shall pass
Dat is precies wat ik bedoel, wijsneusOp zondag 25 maart 2001 01:36 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
en zoek jij nu maar ff fijn in het woordenboek op wat 'forum' betekend. GoT is geen chatbox weet je.
wijsneus
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hey Harrie, je kunt er ook gewoon een ander soort hd naast hangen. Alleen voor striping/mirroring is het handig om 2 dezelfde hd's te gebruiken (anders wordt de grootste gewoon niet helemaal gebruikt). Ook merk en snelheid kun je het beste gelijk houden als je wilt gaan stripen/mirroren (dus 1 'virtuele' hd maken, die verdeeld is over 2 hd's waardoor je 2x zo snel zou kunnen lezen/schrijven, of 2 hd's als 1 hd gebruiken zodat als er één kapot gaat nog al je data hebt). Ik heb zelf ook een KT7, maar ik heb een 45GB IBM schijf als primair, en een 4 GB Quantum voor mijn back up en mp3tjes, en dat werkt ook prima op mijn RAID controller
Pagina: 1