Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• aard01
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:13
Ik ga binnenkort naar Florida op vakantie en heb gezocht naar een goedkoop data abonnement om daar te kunnen internetten. Ik ben uiteindelijk uitgekomen op TruPhone. Een britse provider die lokale tarieven aanbiedt in Engeland, Amerika en Australie. Data in Amerika kost 17 ct per MB.

Je koopt een pre-paid Sim voor 20 euro.

Iemand ervaring met TruPhone of iemand een andere tip?

[ Voor 5% gewijzigd door aard01 op 29-02-2012 21:27 ]

• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:45
kijk eens op all-phonecards.com

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-11 14:27
Hier is al een centraal topic over. Staat genoeg in vermeld, gebruik de search van GoT eens :)

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Kan je niet in amerika zelf gewoon ergens een simkaart met prepaid oppikken ?

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik weet niet of het helpt, maar de vorige keer heb ik het als volgt gedaan:

In de winkels van AT&T (deze vind je door heel de V.S.) kun je een SIM-kaart kopen waar ze alleen een data-abonnement aan koppelen. Hier zit een limiet aan wat je van tevoren afneemt, zeg 1 GB. Dit abonnement zit gekoppeld aan je credit card (heb je daar sowieso voor alles nodig dus die heb je al als het goed is). De SIM-kaart kun je vanaf je device (laptop, tablet, smartphone) activeren door middel van een subsite van AT&T waar je de eerste keer naartoe gestuurd wordt.

Enige nadeel is dat die gasten in de AT&T winkel een fysiek adres in de V.S. van je vragen om het abonnement op aan te sluiten. Naast je credit card heb je dat dus ook nodig. De truuk is dat je ze het kaartje mee laat geven zodat je het zelf kunt activeren. Normaal doen zij dit voor je in de winkel bij wijze van extra service.

Het zelf activeren kun je vervolgens doen met een willekeurig adres, bijvoorbeeld je hotel of een random ander adres ergens in de V.S. Zo lang het credit card nummer maar geldig is wordt het geld wel afgeschreven en functioneert dit gewoon.

Technisch gezien wellicht fraude, immers geef je een vals adres op, maar geen haan die er naar kraait aangezien de rekening immers gewoon betaalt wordt.

Er zit wel een automatische maandelijkse renewal gekoppeld aan het abonnement, maar je kunt na de eerste maand ook weer opzeggen. Dit kun je via de subsite doen van AT&T dus dat kun je gewoon zelf. Op de laatste dag van je vakantie zeg je het abonnement dus simpelweg op en voila.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dit is beter op zijn plaats in Mobile Aankoopadviesforum. Ik verplaats hem even voor je :)

Move-> MAA

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1