Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 19:26
Weet iemand misschien hoe het kan dat mijn telefoon soms wel en soms niet oplaadt? Ik vermoed dat het te maken heeft met de hardware, en ben van plan om deze aan te schaffen en erin te zetten... Dit moet te doen zijn (dit erin zetten) of niet?

Het probleem is onafhankelijk van de oplader of rom... Het rare vind ik dat hij het soms wel doet en soms niet :S

Misschien is het ook wel handig om te vermelden dat de telefoon ooit in het water heeft gelegen, maar het daarna nog wel deed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Water is en blijft riskant voor elektronica. Kan zelfs pas na een tijd problemen gaan geven. Er kan veel meer mis zijn dan alleen je usb aansluiting

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
Het is wel een bekend probleem dat er stof kan komen in de aansluiting. Even naar een service center en ze repareren het zo en kosteloos voor je.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Gebruik je wel altijd dezelfde oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 19:26
Bedankt voor jullie reacties!

Ik ga dan eerst maar eens proberen om naar het servicecenter te gaan!
Daarnaast gebruik ik verschillende opladers, maar het probleem is onafhankelijk van de oplader (soms wel, soms niet).

Ik weet uiteraard dat water niet echt goed is voor electronica, maar het is echt al anderhalf maand ofzo geleden, en daarna is die heeel goed gedroogd... Dus wel raar als die het anderhalf maand doet, en daarna kapot gaat toch?

Weet iemand toevallig of het moederbord ook een rol speelt in de sturing voor het opladen? Want dan zou het uiteraard ook kunnen dat die rare fratsen heeft over gehouden aan het bad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 10:33
opzich is het helemaal niet raar dat ie na een tijdje alsnog kapot gaat bij waterschade, er kan nml corrosie optreden wat tot kortsluiting kan lijden, en ja dan houd ie er na een tijdje alsnog mee op.

android since G1.

Pagina: 1