Toon posts:

Kan netwerk niet vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb heb problemen om een netwerk weer te vinden. Net heb ik een beetje zitten pielen omdat ik problemen met mn internet heb. Ik zat toen bij het wifi overzicht en heb toen de verbinding uitgeschakeld. Alleen nu wil ik hem weer inschakelen maar weet ik niet hoe dit moet.

Als ik weer een nieuwe verbinding wil maken krijg ik geen keuzes te zien terwijl dr meerderen horen te zijn. Zie ik iets vrij simpels over het hoofd of hoe krijg ik de boel weer aan de praat? Ik heb windows7 trouwens.

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 10:47
Heb je je netwerk adapter uitgeschakeld op je laptop zelf (Denk aan FN toets + F1-12) licht aan welke toets de wifi onder zich heeft.

Anders bij netwerkcentrum in je configuratie scherm > kiezen voor verbindingen beheren of Adapter instellingen wijzigen.
En kijken of die daar uitgeschakeld staat en dan weer inschakelen.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Verwijderd

Topicstarter
Was die laatste idd, bedankt man. Kon de goede plek niet vinden.

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 10:47
Geen Probleem, kan vaker gebeuren als je iets een keer hebt gezien dat het de 2e keer weer lastig te vinden is.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?