Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444367

Topicstarter
Hallo,
zo'n twee jaar geleden heb ik een desktop van Medion gekocht, namelijk de MD 8833.
Hierbij was een afstandsbediening bijgeleverd, waarmee je onder andere WMP en WMC kon besturen.
Best handig, maar jammer genoeg is deze afstandsbediening gemaakt voor Vista, de OS die standaard zit op deze pc. Je raadt het al, inmiddels heb ik die al vervangen door 7. Vermoedelijk hierdoor werkt deze afstandsbediening niet. Ik heb al heel wat drivers afgezocht, en een mailtje naar de fabrikant gestuurd, maar tevergeefs. Weet iemand hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen??
alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Normaal gesproken werken de Vista drivers ook onder Windows7 maar je moet er wel op letten of je een Windows 7 32 of 64 bits versie geinstalleerd hebt want dan moet je natuurlijk de desbetreffende Vista driver nemen ( 32 of 64 bit ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-07 13:20
Zat er alleen een driver bij of of ook een stukje software? Als het een .exe bestand is wat je hebt voor Vista zou je deze wellicht uit kunnen pakken met WinRar om de drivers er uit te krijgen.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444367

Topicstarter
heb na lang zoeken op zolder en support dvd gevonden van het toestel met alle drivers dus ook deze. het werkt nu perfect :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:53

D4NG3R

kiwi

:)

Het lijkt mij ook stug dat er op de website van medion of fabrikant van de afstandsbediening geen drivers te vinden zijn.. Maar het is mooi dat het is opgelost :) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Ik heb dezelfde pc en je kan inderdaad alle drivers downloaden via de Medion website.
De afstandsbediening is een X10 device.
Pagina: 1