asrock z68 extreme3 gen 3 Geen beeld/bios

Pagina: 1
Acties:

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:01
Hallo,

Ik heb zojuist een Custom build ''gemaakt' met de mobo asrock z68 extreme3 gen 3'. Alles zit op zn plek.
Ik had eerst een XPS420, daarin een nieuwe voeding geplaatst (600W Corsair) en een GTX560 Point of View.

Maar ik heb dus op mijn nieuwe PC geen beeld; hoor geen bios piep; en ik zie geen beeld!
Als ik mijn Vid.Kaart erin doe, ziet hij niks, het zelfde geld voor de onboard graphics.
Alle draadjes zijn goed aangesloten, doordat ik deze pc samen met een vriend bij 2 andere mensen ook had geinstaleerd (1 met een I5 2500K en 1 met I7 2600K) maar daar was niks mis gegaan, alleen de ene met de 2600K Had ook geen beeld, maar wel zonder video kaart via de onboard.

Dus ik weet niet wat er aan de hand is, de fan's van de CPU & 2 andere op mijn kast doen het gewoon.

Specs:
- Intel Core i7 2600k 3,4GHz
- Point of ViewGTX560 2GB GDDR5
- Corsair Vengeance 16GB RAM (1600MHz)
- Crucial m4 128GB SSD
- 1TB harde schijf
- 500GB harde schijf
-asrock z68 extreme3 gen 3
-Corsair 600W voeding

Dank u voor het lezen, ik hoop voor snel antwoord!

M.v.g

Sam

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:00
Geprobeerd met 1 geheugen reep?
Qua hardware alleen keyboard muis en scherm
Je kan proberen CLR CMOS.

Anders RMA het hoort gelijk te werken.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En controleer de cpu socket op ontbrekende, afgebroken en/of verbogen pinnen.

Heb je bij het inbouwen de afstandsbusjes wel op de juiste plek zitten? Maakt er geen contact ergens misschien? Kan je makkelijk testen door het hele zaakje uit de kast te halen en dan te testen. Maar dat staat ook allemaal in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

[ Voor 65% gewijzigd door redfoxert op 29-02-2012 19:53 ]

https://discord.com/invite/tweakers

• Fuwor
Ja, geprobeert met 1 geheugen reep in alle slots, nogsteeds niks.
De CLR CMOS heb ik ook aantal keer geprobeert, deed ook helemaal niks.

Afstand busjes zitten op de juisten plek, precies de zelfde plek van de andere 2 mobo's die ik ook heb in geplaatst.
Ik ga even kijken naar de cpu socket, maar hoogst waarschijnlijk is die ook goed.

Anders is het gewoon meteen een RMA? Of zijn er nog andere oplossingen.

• Fuwor
En uiteraard, de pinnetjes staan scheef, erg slecht.
Harstikke bedankt voor jullie help, even emailtje sturen voor RMA & hopelijk krijg ik snel een nieuwe!