Imageshack knijpt per 1 maart tot 500 afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-04 17:25
Zo, na jaren van "unlimited" dienst wil Imageshack dat je bij meer dan 500 afbeeldingen gaat betalen voor hun dienst.

Ben er al even mee bezig om mijn oude afbeeldingen met een "grabber" of addon van imageshack af te halen voor eigen backup.

Vanaf 1 maart mag je niet meer dan 500 afbeeldingen op je account hebben, de rest wordt erafgeknald.
Nu heb ik een kleine 1200 afbeeldingen op imageshack staan. al sinds een hele, hele, hele lange tijd.
Ik zou graag alle afbeeldingen willen downloaden naar mijn pc, voor eigen opslag.
Ik zie het niet zitten om elke afbeelding aan te klikken en handmatig te downloaden :/

Nu heb ik al een aantal programma's gebruikt die of na 2 mislukte pogingen niet meer werken (trials) of pakken de afbeeldingen uberhaupt niet.

Weet iemand hoe dit wel "gemakkelijker" kan?
$30 neertellen voor een programma wat ik maar eens in mn leven zal gebruiken vind ik een beetje te gortig.. zeker als er 10 programma's rond zwerven die er gewoon hetzelfde uitzien, maar een andere naam voeren.

Ik zoek een addon of ander programma, waarmee ik niet de thumbnails, maar de achterliggende (full size) foto's kan downloaden.

Wellicht iemand die mij hierbij kan helpen ?

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-04 10:16
Je zou DownThemAll! (firefox addon) kunnen proberen. Heb ik wel eens gebruikt om via een RSS feed bij picassa in 1x alle foto's op volledig formaat te downloaden. Misschien dat die ook wel kan wat jij wil.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-04 17:25
Downthemall al geprobeerd, deed niks.

Heb nu (geloof het of niet, maar mn vriendin komt erineens mee ) Imagehost grabber (ff addon),
ben nu op de helft met downloaden van die troep.
Pissig, aangezien ik als "computermannetje" er al een tijdje mn kop mee aan het breken ben en zij als "digibeet" binnen 2 minuten googlen het perfecte programma boven water slingert

zucht :')

toch bedankt voor het meedenken :)
En bij deze de oplossing voor evt andere tweakers die toch nog even last minute wat fotos willen backuppen ...

ImageHost grabber :)