Magnet links op thepiratebay.se om windows 8 te downloaden

Pagina: 1
Acties:

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hallo tweakers,

Zoals jullie allemaal weten is thepiratebay.se vandaag overgegaan op het distributeren van magnet links in plaats van .torrent bestanden. Hier komt dan ook mijn probleem om de hoek bij kijken: bij torrent was het vroeger namelijk altijd mogelijk om te kiezen welke bestanden je wel en welke bestanden je niet wilde downloaden. Maar bij magnet links lijkt deze optie te zijn vervallen, weet iemand hier toevallig een oplossing op? Of is het nog gewoon mogelijk en zo ja hoe dan?

**Ik wil de windows 8 consumer preview via torrents dowloaden en de directe download van microsoft gaat tergend traag en wordt telkens onderbroken. En ik heb geen nieuwsgroepen (zit bij Telfort).

Mvg,

Een nieuwsgierige Windows-gebruiker

Verwijderd

Bij een magnet link wordt het torrent bestand als het ware van andere peers gedownload, als de download is gestart kan je dus vervolgens gewoon bestanden een andere prioriteit geven. Het verschilt per client hoe dit gaat, maar ik ga er van uit dat dat je gewoon moet lukken...

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-01 17:21
Hoe je dat van te voren kan doen weet ik niet. Maar je kunt waarschijnlijk wel in je torrentprogramma een zooi bestanden selecteren en op skip/overslaan/cancel oid drukken?

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02 10:19

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Als de direct download traag gaat of onderbroken wordt zit er wat anders verkeerd in je netwerk. de CP is gewoon stabiel via de servers van MS binnen te halen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Daarbij is het altijd beter om het bij een officiële bron vandaan te plukken, zodat je zeker weet dat er geen troep of rootkits ofzo inzit.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

quote: Een reactie op TPB blog
magnets work through almost any browser and just send the link direct to the torrent programme. It's almost just skipping out the middleman. I recommend those that don't like downloading the whole file go with 'bitcomet' it's a little bigger than your average torrent programme, but just as fast, some pretty nifty features (one of which is to select which files to download even from manget links)
Pagina: 1