Beste mods en andere lezers,
Ik heb recent een tablet verkocht via t.net.
Alles goed en wel, persoon heeft product ontvangen, en ik quote zijn laatste dm voor de ellende begon :
Ten eerste ruim een week later terugkrabbelen noem ik gewoon spijt hebben van aankoop, en niks anders, daar hoef ik geen last van te krijgen toch?
Hoe kijken de modjes, andere gebruikers hier tegenaan? Zit ik nou echt verkeerd?
Ik heb recent een tablet verkocht via t.net.
Alles goed en wel, persoon heeft product ontvangen, en ik quote zijn laatste dm voor de ellende begon :
Meer dan een week (9 dagen)later :Verzonden op maandag 13 februari 2012 21:09
Ik heb de tablet afgelopen vrijdag in goede staat ontvangen. Alleen jammer van de krasjes op de achterkant. Wat ik ook teleurstellend vindt is dat je vlekken op je scherm ziet als ik met mijn vinger op de achterkant zit...
Bedankt
Waar ik op reageer :Verzonden op woensdag 22 februari 2012 19:33
Hoi hier ben ik weer,
Hoelanger ik de tablet gebruik hoe meer ik er mij aan irriteer.
Bij binnenkomst van de tablet irriteerde ik mij al aan de vele krassen op de achterzijde.
En dan nu werk je met de tablet, als je je vinger alleen al op de achterzijde van de tablet legt dan zie je al vlekken over het scherm, je ziet ook dunne strepen over het scherm lopen, ik voel me eigenlijk een beet genomen!
Wat mij betreft is een oplossing, jij krijgt je tablet terug en ik mijn geld, de verzendkosten zal ik voor mijn rekening nemen...
Hoop op je begrip.
Mvg,
Waarop hij reageerd, en dat schoot mij in het verkeerde keelgat. (pure chantage)Verzonden op donderdag 23 februari 2012 10:38
Def!ance
Assumption is the mother.....
*knip* kijk in het daarvoor bestemde topic, de vlekken zijn "normaal".
Dat had je zelf van te voren kunnen en moeten weten.
Je kunt niet achteraf na meer dan een week nu je geld terug willen, je koopt 2e hands iets, ik heb nooit gezegd dat ze nieuw waren.
Je kan ook geen Apple kwaliteit verwachten van iets van 80 euro.
De vlekken heb ik mij nooit aan gestoord omdat ik hem altijd in het hoesje had , en dus ook geen druk achterop uitoefende.
Wat mij betreft blijft het hierbij.
Ik laat mij echt niet chanteren, no way.Verzonden op zondag 26 februari 2012 20:36
Ga je nog met een oplossing komen?
Mocht je niet met een redelijke oplossing komen voel ik mij genoodzaakt om je een slechte beoordeling te geven, zit je toch niet op te wachten met jou reputatie hier op tweakers denk ik...
Ten eerste ruim een week later terugkrabbelen noem ik gewoon spijt hebben van aankoop, en niks anders, daar hoef ik geen last van te krijgen toch?
Hoe kijken de modjes, andere gebruikers hier tegenaan? Zit ik nou echt verkeerd?
[ Voor 0% gewijzigd door Lustucru op 29-02-2012 22:23 . Reden: account- en natuurlijke namen verwijderd ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner