Na een week product niet meer willen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 15:31

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Beste mods en andere lezers,

Ik heb recent een tablet verkocht via t.net.
Alles goed en wel, persoon heeft product ontvangen, en ik quote zijn laatste dm voor de ellende begon :
Verzonden op maandag 13 februari 2012 21:09

Ik heb de tablet afgelopen vrijdag in goede staat ontvangen. Alleen jammer van de krasjes op de achterkant. Wat ik ook teleurstellend vindt is dat je vlekken op je scherm ziet als ik met mijn vinger op de achterkant zit...

Bedankt
Meer dan een week (9 dagen)later :
Verzonden op woensdag 22 februari 2012 19:33

Hoi hier ben ik weer,

Hoelanger ik de tablet gebruik hoe meer ik er mij aan irriteer.
Bij binnenkomst van de tablet irriteerde ik mij al aan de vele krassen op de achterzijde.

En dan nu werk je met de tablet, als je je vinger alleen al op de achterzijde van de tablet legt dan zie je al vlekken over het scherm, je ziet ook dunne strepen over het scherm lopen, ik voel me eigenlijk een beet genomen!

Wat mij betreft is een oplossing, jij krijgt je tablet terug en ik mijn geld, de verzendkosten zal ik voor mijn rekening nemen...

Hoop op je begrip.

Mvg,
Waar ik op reageer :
Verzonden op donderdag 23 februari 2012 10:38
Def!ance
Assumption is the mother.....

*knip* kijk in het daarvoor bestemde topic, de vlekken zijn "normaal".
Dat had je zelf van te voren kunnen en moeten weten.
Je kunt niet achteraf na meer dan een week nu je geld terug willen, je koopt 2e hands iets, ik heb nooit gezegd dat ze nieuw waren.
Je kan ook geen Apple kwaliteit verwachten van iets van 80 euro.
De vlekken heb ik mij nooit aan gestoord omdat ik hem altijd in het hoesje had , en dus ook geen druk achterop uitoefende.

Wat mij betreft blijft het hierbij.
Waarop hij reageerd, en dat schoot mij in het verkeerde keelgat. (pure chantage)
Verzonden op zondag 26 februari 2012 20:36

Ga je nog met een oplossing komen?
Mocht je niet met een redelijke oplossing komen voel ik mij genoodzaakt om je een slechte beoordeling te geven, zit je toch niet op te wachten met jou reputatie hier op tweakers denk ik...
Ik laat mij echt niet chanteren, no way.
Ten eerste ruim een week later terugkrabbelen noem ik gewoon spijt hebben van aankoop, en niks anders, daar hoef ik geen last van te krijgen toch?

Hoe kijken de modjes, andere gebruikers hier tegenaan? Zit ik nou echt verkeerd?

[ Voor 0% gewijzigd door Lustucru op 29-02-2012 22:23 . Reden: account- en natuurlijke namen verwijderd ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Voor mij duidelijk.

De krasjes kan ik zo niet beoordelen. Is dit zichtbaar of niet, is dit gecommuniceerd of niet.
2dehands product is nu eenmaal vaak niet nieuw...

De vlekken en strepen op het scherm, als dit bekend is van het product vind ik dit alleen, zeker bij een 2dehands product, een kwestie van jammer. Koper had zich op dat punt beter in het product moeten verdiepen.

(Als verkoper zou je zoiets kunnen melden om dit soort discussies te voorkomen, dat dan weer wel.)

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:29

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik heb als admin niets te maken met de pricewatch / V&A, dus puur mijn persoonlijke mening: Koop je iets wat niet voldoet aan je verwachtingen, dan overleg je dat met de verkoper meteen en ga je overleggen over terugsturen e.d. Dat kan niet 9 dagen later. Wet koop op afstand is echt puur een winkel iets dat je twee weken mag proberen. 9 Dagen is mij te lang om nog terug te kunnen nemen als verkoper, zou ik zelf ook niet doen.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:06

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

(jarig!)
Wet koop op afstand gaat over 7 werkdagen. Die wet gaat hier niet op, maar ik vind dat hij zich in eerste instantie nog netjes opstelt. Meneer had wel zich beter mogen verdiepen in het kopen van dit product.

Persoonlijk zou ik het terugstorten van het geld niet doen, puur omdat jij niet weet in wat voor staat het product terug zal keren.

[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 29-02-2012 22:09 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Kwestie van negeren lijkt me, komt hij echt met een onredelijke beoordeling, dan laat je die weghalen met deze mail conversatie.

Problem solved toch? Je moet dat soort idioten niet zo onder je huid laten komen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simpel: een dergelijke beoordeling gaan we niet toestaan inderdaad. Dat je een ervaring hebt en dat weer wil geven, prima. Dat je met voorbedachte rade een beoordeling in onderhandeling gebruikt is niet toelaatbaar.
Hou er trouwens rekening mee, dat dergelijke dingen wel duidelijk moeten zijn, dat is met name makkelijk als zaken via DM zijn besproken, omdat een selecte groep admins dat dan ook kan verifiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10 21:55

Silasje

www.Entjes.eu

Kijk hoe T.net erover denkt :) wat hou ik toch van deze website :)

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Het terugnemen en het product terugkrijgen en hij z'n geld: tja dat is volledig aan jezelf. Je gaat er niet op vooruit en niet op achteruit. Je bent weer terug bij start.

Maar, op het moment dat iemand inderdaad een chantage poging laat vallen negeer ik gewoon alle berichten en heeft de koper domweg pech ;)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Pagina: 1