Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Headset

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

• Bramster17
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-10-2023
Hallo allen,

Ik ben op zoek naar een leuke nieuwe headset voor te gamen. Mijn budget is tot maximaal 100 euro. Er zijn er echter zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Iemand goede ervaringen of adviezen over een leuke headset? Ook muziek van tijd tot tijd moet leuk over komen.. :)
Ik kwam bijv tegen de Creative Soundblaster Tactic 3D Sigma. Wellicht hier iemand ervaringen mee of een leuk alternatief?

Bedankt voor de hulp alvast.. Een leuk prijsje/aanbieder zoeken via de pricewatch moet lukken natuurlijk ;)

Groeten,
Bram

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

En je hebt natuurlijk al de reviews opgezocht en gelezen ?
Of verwacht je nu dat we allemaal merken en types gaan noemen ?
Want dan zie je ook door de bomen het bos niet meer.

Ikzelf heb aan de hand van reviews oa besloten om een Logitech G35 headset te nemen. Moet zeggen dat ik hier erg tevreden over ben.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Bramster17
  • Laatst online: 22-10-2023
Jazeker heb ik reviews gelezen.. En wat je zegt je ziet door de bomen het bos niet meer, maar wat suggesties zijn altijd welkom hoor, zo heb ik nu jou G35 ook even opgezocht ;)

• Roel1966
  • Niet online
Misschien ook nog goed om nogmaals eens te schrijven dat Tweakers GEEN helpdesk is of advies forum, dus je zal toch echt zelf op zoek moeten gaan. Alleen wanneer je nu specifieke problemen met een headset zou hebben en deze nergens al besproken zijn op het forum, pas dan kan je een topic openen met een vraag.

Lees ook eens Het algemeen beleid goed door !

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als jij de moeite niet neemt om met ons te delen waar je gezocht hebt, wat je vond (links) en exact wat onduidelijk is, waarom verwacht je dat wij de moeite gaan nemen jou antwoorden met de paplepel in te gieten :?

Los daarvan:
1) er zijn inderdaad 1001 headsets op de markt. Elk ervan is voor verschillende eisen ontworpen. Als je moeite hebt met kiezen heb je je eisen niet duidelijk, begin daar eensss mee. Als je hlup zoekt zijn dat trouwens wel relevante dingen om te melden...
2) Overrige Hardware is geen dumpbak. Zaken die elders op GoT besproken worden horen daar en niet hier. Tip: een headset is een audiodevice. Met die tip kun je het vast zelf vinden.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.