Error 1324 gedoe

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawaknaller
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-05-2023
error 1324. the path my pictures contains an invalid character

Deze melding krijg ik nu bijna bij alles wat ik installeer. Of het nu via een UNC pad, een driveletter of gewoon vanaf de cd-rom....Ben er nu al 2 dagen mee bezig, Internet laat veel opties zien maar tot nu toe geen van die helpen.

You may receive one of three error messages when you try to install Streets and Trips or MapPoint
Ik heb deze tips gevolgd en de locatie van de mappen gecheckt en alles klopt. Ik heb zelfs de homedir$ hernoemt naar homedir want wellicht doet raar over het $. Nog nooit mee gemaakt sinds nu dus het zekere voor het onzekere genomen.

Het enigste wat ik vermoed is het re-directen van diversen mappen via de policy maar ik weet het niet zeker.
Gisterenavond speciaal deze pc opnieuw geïnstalleerd maar het blijft maar terugkomen.\\Iemand ng een briljant idee.
Client is Win7 Enterprise, domain user/administrator
Server is W2K8 R2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawaknaller
Mmm..als niemand reageert is da nie goed denk ik....

Inmiddels heb ik het op een lokaal profiel geïnstalleerd en dan kan ik probleemloos installeren.
Het lijkt er op dat MS zlef zijn re-directen niet snapt ofzo want het gebeurd alleen bij MS installaties....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het algemeen beleid #verbodenanders
Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen
"Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen. Als je iets nieuws toe te voegen hebt aan je topic binnen die 24 uur en je bent zelf de laatste poster, dan kun je je post bewerken."

Je moet gewoon meer geduld hebben ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 29-02-2012 20:23 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawaknaller
Raven schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:22:
Het algemeen beleid #verbodenanders
Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen
"Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen. Als je iets nieuws toe te voegen hebt aan je topic binnen die 24 uur en je bent zelf de laatste poster, dan kun je je post bewerken."

Je moet gewoon meer geduld hebben ;)
Als je mijn reactie misschien iets beter had gelezen dan had je kunnen zien dat ik wel degelijk iets toegevoegd heb.
Gelijk met regeltjes gaan gooien komt de vriendelijkeheid niet ten goede en dat terwijl ik niks verkeerds doe.
Beter lezen dus... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Bestaat er niet een proggie waarmee je code's kan ontcijferen????

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

kawaknaller schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:38:
[...]

Als je mijn reactie misschien iets beter had gelezen dan had je kunnen zien dat ik wel degelijk iets toegevoegd heb.
Gelijk met regeltjes gaan gooien komt de vriendelijkeheid niet ten goede en dat terwijl ik niks verkeerds doe.
Beter lezen dus... 8)7
En als jij mijn reactie iets beter had gelezen, dan had je dit gezien:

"Als je iets nieuws toe te voegen hebt aan je topic binnen die 24 uur en je bent zelf de laatste poster, dan kun je je post bewerken"

Volgende dus keer je vorige, nog geen 24u daarvoor geplaatste, bericht bewerken dus ;) , dat kan met Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif
(Dat zou een mod zeer waarschijnlijk ook verteld hebben, binnen 24u na je laatste bericht een nieuwe plaatsten, ookal is het met extra info, dan wordt het nog als kicken gezien.)

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 01-03-2012 17:40 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 10:24
1. Te weinig informatie:
Is dit alleen op deze client, op alle clients of ook op de server?
Met een lokaal profiel zeg je dat het lukt, lukt installeren met een lokaal profiel met alle installaties?

2. De error message geeft eigenlijk het probleem aan:
The path "My Pictures" contains an invalid character.
Waar word de My Pictures danwel My Documents pad naar geredirect dat er wordt aangegeven dat deze een invalid character bevat?

[ Voor 6% gewijzigd door Starke op 01-03-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawaknaller
Starke schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:48:
1. Te weinig informatie:
Is dit alleen op deze client, op alle clients of ook op de server?
Met een lokaal profiel zeg je dat het lukt, lukt installeren met een lokaal profiel met alle installaties?

2. De error message geeft eigenlijk het probleem aan:
The path "My Pictures" contains an invalid character.
Waar word de My Pictures danwel My Documents pad naar geredirect dat er wordt aangegeven dat deze een invalid character bevat?
1. Wat meer wil je dan precies weten? En ja, alle msi's zijn dan installeerbaar. Het is nml een msi probleem.
2. Als het zo gemakkelijk was zoals jij nu suggereert dan was deze thread niet nodig geweest hoor :)
Er is nml niks mis met het UNC pad maar (zoals ik al op diversen fora gelezen heb) blijkt dat iets problemen heeft met het \\server\documenten pad. Want te ene keer zegtie bij de error 1324 dat het pictures pad een invalid character bevat, een andere keer is het het documenten pad. En alles klopt gewoon, is gewoon bereik- en beschrijfbaar. echt mega vaag.

Dus om dat te omzeilen heb ik het aan een harde letter toegevoegd...maakt niks uit, de melding blijft.

O.a. hier vond ik die info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawaknaller
Raven schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:27:
[...]

En als jij mijn reactie iets beter had gelezen, dan had je dit gezien:

"Als je iets nieuws toe te voegen hebt aan je topic binnen die 24 uur en je bent zelf de laatste poster, dan kun je je post bewerken"
Had ik gelezen maar kennelijk anders begrepen dan jij bedoeld, chips happens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 17:07
Modbreak:Meld dit dan gewoon even via een topicreport... Nu loop jezelf het topic te vervuilen...

[ Voor 62% gewijzigd door Question Mark op 02-03-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarno
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 08:14
Heb je toegang tot de C:\ schijf verhinderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawaknaller
Yarno schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:49:
Heb je toegang tot de C:\ schijf verhinderd?
Nee en wat heeft dat er mee te maken als ik vragen mag?
Pagina: 1