Sinds vandaag heb ik het probleem dat bij inloggen op mijn WindowsXP mijn muis en toetsenbord niet meer reageert. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen ?
Thanks
Thanks
Hoe kan ik dan die drivers installeren en wat is Legacysupport.TERW_DAN schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:51:
Specs?
Drivers al eens geherinstalleerd? Legacysupport aan/uitgezet?
Ik heb al andere usb poorten geprobeerd. Als de bios wordt opgestart dan brandt wel het lichtje van de toetsenbord en van de muis. En met Linux heb ik geen problemen.summetje schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:29:
Werken ze wel buiten windows?
Of kijk wat er gebeurt wanneer je alleen een muis of toetsenbord op andere usb poorten aansluit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
In veilige modus moet ik ook in loggen met mijn naam en dat lukt dus niet omdat de muis en het toetsenbord niet werkt.Quad schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:45:
Dan zit het dus op OS niveau.
Kan je in veilige modus komen?
Wellicht is een exteren HDD of een ander USB apparaat de boosdoener.
Maar je beantwoord niet de rest van mijn vraag.verbatim schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:03:
[...]
In veilige modus moet ik ook in loggen met mijn naam en dat lukt dus niet omdat de muis en het toetsenbord niet werkt.
+Quad schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:45:
Dan zit het dus op OS niveau.
Kan je in veilige modus komen?
Wellicht is een externe HDD of een ander USB apparaat de boosdoener.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Geef de volgende keer dergelijke info meteen in de topicstart.Je komt anders zo enorm helpdeskerig oververbatim schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:39:
Ik heb al andere usb poorten geprobeerd. Als de bios wordt opgestart dan brandt wel het lichtje van de toetsenbord en van de muis. En met Linux heb ik geen problemen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq