Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet erg thuis in het hele media gebeuren, dus misschien een "domme :) "vraag. Kan iemand me vertellen of spotify goed werkt op de Creative touch 2? De Creative Touch 2 heeft een Android besturing dus het zou denk ik moeten werken, maar ben benieuwd naar de ervaringen. Ik heb diverse sites bezocht en kom wisselende berichten tegen.
https://getsatisfaction.c..._for_creative_zen_touch_2
http://www.mobyware.net/c...tify-get-free-118684.html
enz. enz.. Op diverse sites staat ook vermeld dat spotify op een bepaalde speler wel zou moeten werken maar er worden toch problemen ondervonden en ik ben echt een nitwit op dit gebied. Vandaar mijn vraag;

Heeft iemand spotyfy op een Creative Touch 2 staan en werkt alles naar behoren?

Groeten,

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 13:17 . Reden: terecht commentaar op bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Apparaten als de Creative Zen Touch 2 mogen in Overige Mobiles, daar move ik dit topic dan ook even heen.

AUD > OMO

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:44:
Hee hallo,

Ik heb een vraag. Ik ben niet erg thuis in het hele media gebeuren, dus misschien een "domme :) "vraag. Kan iemand me vertellen of spotify goed werkt op de Creative touch 2? De Creative Touch 2 heeft een Android besturing dus het zou denk ik moeten werken, maar ben benieuwd naar de ervaringen.

Gr. Jasper
Ik begrijp dat je als nieuwe gebruiker opzoek bent naar ervaringen van een specifiek apparaat, echter is het wel zo dat wij hier op GoT eigen initiatief erg hoog hebben staan. Wat heb jij zelf al gedaan om tot de ervaringen met de Creative Touche 2 i.c.m. Spotify te komen? Wanneer ik bijvoorbeeld in Google zoek op Spotify en de Creative Touch 2 komen er een heel aantal resultaten uitrollen.

Omdat je nieuw bent op ons forum wil je bij deze op ons Het algemeen beleid wijzen, hier in staat globaal vermeld hoe wil willen dat het forum wordt gebruikt.

In het Het algemeen beleid kan je tevens lezen dat wij als Tweakers elkaar de hele dag de groeten doen, je bericht met een groet beginnen en vervolgens met je naam oid af te sluiten hoeft op GoT niet.

Succes met het aanpassen van je bericht!

Cogitationis poenam nemo patitur