Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kevieeen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-11 09:52
Beste,

Er zijn de laatste tijd al vaker zaken in mijn naam gebeurd, zoals een ongewenst automatisch incasso en dergelijke.

Vandaag ben ik echter de dupe geworden van een heel wat kwalijkere actie, en ik vraag mij dan ook af of het mogelijk is om via spyware of i.d. op een smartphone toegang te verkrijgen tot ingestelde e-mailaccounts en keystrokes?

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 18:08
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:55 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:03
kevieeen schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:53:
ik vraag mij dan ook af of het mogelijk is om via spyware of i.d. op een smartphone toegang te verkrijgen tot ingestelde e-mailaccounts en keystrokes?
Het antwoord op je vraag is inderdaad heel simpel en kort: Ja
Meer vragen zie ik niet in je post, dus als je meer wilt weten, stel je vragen opnieuw/anders...

Strava

• kevieeen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-11 09:52
Bedankt voor de info, het bleek uiteindelijk dat mijn pc geïnfecteerd was, kort gezegd zijn mijn naam en e-mailaccount(s) gebruikt voor een aantal minder nette zaken, hier ga ik komende vrijdag dan ook aangifte van doen.

In ieder geval bedankt voor de info, ik heb me er verder nooit mee bezig gehouden maar beveiliging van mijn smartphone is in ieder geval iets waar ik me nu meteen in ga verdiepen!

• Ti2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08-2023

Ti2

Ik kreeg laatst via Gtalk allemaal uitnodigingen van de meest vreemde emailadressen 8)7

Avast! geïnstalleerd en dit screenshot progje was de boosdoener (malware detected). Uninstalled en sindsdien geen problemen meer.

Ik draai sindsdien dus Avast! mobile security.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:36

steveman

Comfortabel ten onder

FYI: Er is een ingebakken combi om screenshots te maken:

Ja, getest op m'n Galaxy Sii met android 2.3.6: home button inhouden, en power button indrukken :)

[ Voor 78% gewijzigd door steveman op 29-02-2012 18:22 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Pagina: 1