Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Interactieve TV van T-Mobile Online

Pagina: 1
Acties:

• chrisdrielsma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-02-2024
Beste Allemaal,

Ik hoop dat ik via Tweakers toch wat meer info kan krijgen omdat ik het maar vreemd vind de info die ik krijg tegen opeens een nieuw topic op een gebruikersforum

Het is namelijk zo dat ik op zoek ben na een aanbieder (ADSL/VDSL) die Interactieve TV levert en aangezien ik momenteel internet tot 20MB en Bellen Vaak bij T-Mobile heb met contract oktober 2012 kan ik deze niet opzeggen nog aan afkoop doen ze namelijk niet is me net verteld.

De reden wouden ze wel weten en dat is dus mijn Interactive TV verhaaltje en de man zei dat T-Mobile dat inderdaad niet aanbood maar na een tijdje google kwam ik dus plots wel dit Nieuwe Forumtopic tegen http://t-mobile.gebruiker...viewforum.php?forum_id=59 wat mij toch wel aan het twijfelen nu zet of ze werkelijk niet gaan aanbieden of ..... :?

Nu mijn vraag dus : wie o wie heeft hier toevallig meer van gehoord over de misschien nieuwe Interactieve TV dienst onder de T-Mobile Vlag !

Dit voordat ik straks mijn keuze definitief maak en overstap en t-mobile dit toch opeens van plan is aan te gaan bieden en ik straks met dubbele kosten kom te zitten :/